استخر پیش ساخته جدید بزرگسال با پمپ تصفیه

bestway 56417

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته جدید بزرگسال با پمپ تصفیه ارزان در مرکز فروش استخر پیش ساخته اینتکس  با قیمت ارزان و مناسب با ارسال سریع کالا به سراسر کشور

استخر پیش ساخته جدید بزرگسال با پمپ تصفیه از نمونه استخر هایی است که توسط کمپانی بست وی در سال جاری تولید و روانه بازار شد ، این محصولات به دلیل راه اندازی بسیار ساده به این نام مشهور شدند ، کیفیت ساخت آنها بسیار بالاست و از مناسب ترین استخر ها برای مصارف خانگی می باشد .  از ساده ترین استخر های پیش ساخته است که به راحتی می توانید آن را راه اندازی کنید ، این محصول در ابعاد نسبتا بزرگی ساخته شده اند و شکل آن ها به صورت گرد است ، این محصول با تمامی اقلام و لوازم همراه توسط فروشگاه مرکزی اینتکس به فروش می رسد ، از جمله این لوازم می توان به زیر انداز ، روکش ، پمپ تصفیه آب و نردبان اشاره کرد ، از آنجا که محصول بر روی زمین قرار میگیرد لازم است تا نردبانی وجود داشته باشد تا به وسیله آن بتوان وارد استخر شد و یا از آن خارج شد ، از آن جا که آب در یک مکان برای مدتی راکد بماند و یا استفاده مداوم از آن شود در طولانی مدت ممکن است باعث رشد باکتری ها و رشد جلبک ها شود که در ادامه موجب کثیف شدن استخر می شود بنابراین لازم است تا با استفاده از پمپ های تصفیه حجم آب درون استخر را تصفیه کرد ، به همین منظور نیز شرکت بست وی  یک پمپ تصفیه فیلتری در کنار محصول قرار داده است تا با متصل کردن آن آب استخر را به راحتی و بدون هدر رفتن آب تصفیه کنید . برای تهیه این محصول آن را از طریق سایت نمایندگی اینتکس خریداری کنید . 

 نوع  گرد 
 قطر  366 سانتی متر 
 ارتفاع  76 سانتی متر
 وزن  24.4کیلوگرم 
 ظرفیت آب 4673 لیتر
 جنس بدنه  برزنت 
 جنس پایه  آلومینیوم 
 ضمانت  دوساله
 کد محصول bestway 56417

استخر پیش ساخته امروزه می تواند با حضور در خانه هر کسی شرایط را برای تفریحات آبی مهیا کند و این موضوع می تواند منجر به شادابی روحیه تمامی افراد خانواده شود زیرا تفریحات آبی در بدن و روحیه انسان حس تازگی را به خوبی به وجود می آورند . استخر پیش ساخته بست وی این بخش برای استفاده بزرگسالان مناسب می باشد و در ابعاد بزرگ طراحی و تولید شده است تا به صورت خانوادگی بتوانید از آن استفاده کنید . این استخر ساخته دارای بدنه ای آب رنگ از بخش بیرونی می باشد که در بخش داخلی آن از طراحی کاشی کاری استفاده شده است و جلوه ویژه ای را به محصول بخشیده .

در طراحی این استخر بادی می توانید به راحتی پایه های نگهدارنده را در فاصله های کوتاهی از هم مشاهده کنید که به خوبی وزن های سنگین را بر روی خود مهار می نمایند و به همین خاطر می توان گفت که در تعداد نفرات استفاده کننده از این استخر پیش ساخته محدودیتی نخواهید داشت . البته به این نکته باید اشاره شود که نصب استخر پیش ساخته باید به صورت دقیق صورت بگیرد و علاوه بر آموزش نصب استخر پیش ساخته که به صورت دی وی دی درون بسته بندی استخر وجود دارد می توانید از خدمات نمایندگی اینتکس سنتر استفاده کنید و در مدت زمان کوتاهی عمل نصب و برپایی استخر در محل مورد نظر شما صورت می گیرد .

اشاره ای به پایه های نگهدارنده قوی این استخر پیش ساخته داشتیم باید بگوییم که این مقاومت بالای بدنه استخر مدیون ستون های آلومینیومی کارگزاری شده در بدنه است که به خوبی دیواره های استخر را بر روی خود نگهداری می کنند . این پایه ها از قسمت های بالایی ، کف استخر و همچنین میانه بدنه با نواره های برزنتی به دیواره ها متصل شده اند تا جدایی ناپذیری بدنه از ستون ها را تضمین کنند . دیواره های تشکیل دهنده بدنه این استخر پیش ساخته از نوع برزنت دو لایه می باشد که بر روی آن از الیاف شمعی استفاده شده است . این روکش الیاف شمعی به خوبی شرایط را برای استفاده در محیط های باز فراهم می کند و باعث می شود تا بدون محدودیت بتوانید از استخر پیش ساخته خود استفاده کنید . البته در بخش کف این استخر پیش ساخته به دلیل بالا بردن استواری و محکمی از برزنت سه لایه استفاده شده است تا فشار را بر روی خود به راحتی تحمل نماید و در هنگام شنا با مشکل مواجه نشوید .

همانطور که از اسم این محصول مشخص است به همراه آن یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری وجود دارد که در سایز متوسط است تا به راحتی بتواند حجم آب داخلی استخر را در طول روز چندین بار تصفیه کند . این تصفیه آب باعث پاکیزگی هر چه بیشتر آب استخر می شود و در جهت میکروب زدایی نیز می توانید از قرص کلر استفاده نمایید . درون بسته این استخر بست وی یک عدد نردبان که مطابق با ارتفاع استخر پیش ساخته می باشد در نظر گرفته شده است تا ورود و خروج به درون استخر را به راحتی امکان پذیر کند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...