استخر پیش ساخته بست وی با پمپ تصفیه شنی

bestway 56478

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
31,400,000
29,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بست وی با پمپ تصفیه شنی را می توان یکی از بهترین استخر های موجود در بازار دانست چرا که کیفیت ساخت استخر و همچنین پمپ تصفیه آب آن عالی است ، این محصول دارای طراحی بسیار عالی بوده و می توان آن را در کمترین زمان راه اندازی کرد .

استخر پیش ساخته بست وی با پمپ تصفیه شنی از زیبا ترین و دیدنی ترین استخر های شرکت بست وی می باشد که به صورت گرد طراحی شده است ، این محصول را می توان در هر مکانی راه اندازی کرد ، راه اندازی این محصول نیز بسیار سریع است ، به طوری که می توانید محصول را در کمتر از 1 الی 2 ساعت راه اندازی کنید ، راه اندازی این محصول نیازمند تجربه اولیه می باشد که می توانید آن را به نصاب های حرفه ای فروشگاه مرکزی اینتکس بسپارید ، فروشگاه اینتکس روند ارسال ، نصب و راه اندازی محصول را از صفر تا صد می تواند عهده دار شود . بدنه این محصول از جنس برزنت ساخته شده و کیفیت بسیار بالایی دارد ، برزنت به دلیل خاصیت ضد آبی که دارد می تواند بهترین جنس برای بدنه استخر ها مانند استخر پیش ساخته باشد ، همچنین پایه های محصول از جنس آلومینیوم ساخته شده است ، این جنس یکی از مقاوم ترین فلزات بوده و می تواند به خوبی وزن حجم بسیار زیاد 15232 لیتری استخر را تحمل کند . از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به پمپ تصفیه آن اشاره کرد ، پمپ تصفیه شنی این محصول بسیار قدرتمند و با کیفیت است و می تواند کثیف ترین آب ها را تصفیه کرده و به آبی زلال تبدیل نماید . برای خرید این محصول با کیفیت شما می توانید به تنها نمایندگی فروش استخر پیش ساخته در ایران مراجعه کرده و یک خرید مطمئن را با ما تجربه نمایید . 

نوعگرد
ظرفيت آب15232 ليتر
قطر427 سانتي متر
ارتفاع122 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنهبرزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپشنی
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...