استخر پیش ساخته بست وی با طول 740

bestway 56604

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بست وی با طول 740 ارزان قیمت در نمایندگی فروش استخر پیش ساخته خانگی و ویلایی با ضمانت دو ساله و ارسال رایگان به سراسر کشور

استخر پیش ساخته بست وی با طول 740  معدود استخر های پیش ساخته و آماده شرکتی می باشد که به صورت بیضی و با ساختار فریمی تولید شده است . این استخر پیش ساخته که در دسته استخر های پیش ساخته بست وی می باشد دارای استحکام بسیار بالایی بوده و قابل استفاده برای مصارف خانگی و همچنین صنعتی و کشاورزی می باشد . این استخر پیش ساخته با بدنه برزنتی و پایه های آلومینیومی ساخته شده است . برزنتی که در این استخر پیش ساخته استفاده شده است دارای یک لایه pvc می باشد که علاوه بر ضخامت بیشتر پارچه موجب ضد آب شدن استخر و استحکام آن در برابر فشار و وزن بسیار بالای آب شده است . پایه های آلومینیومی استخر نیز نه تنها باعث افزایش کیفیت پایه ها شده است بلکه تا حدود بسیار زیادی از افزایش وزن محصول جلوگیری کرده است . جنس نردبان این استخر نیز از همان آلومینیوم ضد زنگ می باشد . که توانایی تحمل وزن بالایی را دارد . ستخر های پیش ساخته از نظر طراحی و آرگونومی ساخت تفاوت هایی با یکدیگر دارند که موجب تمایز این محصولات پیش ساخته می باشد . استخر پیش ساخته فوق به صورت بیضی یا نیم گرد طراحی ساخته شده است که افراد می توانند به نسبت سلیقه ، آن را خریداری کنند . این استخر پیش ساخته از دو بخش اصلی یعنی بدنه و پایه های مقاوم تشکیل شده است که پایه ها می تواند به بدنه فرم داده و بستری برای ذخیره آب در داخل خود ایجاد کند . این استخر دارای تمامی لوازم همراه مانند پمپ تصفیه آب استخر ، نردبان ، روکش و زیرانداز می باشد که می توانید از آن ها بهره ببرید . پمپ تصفیه این استخر به صورت شنی بوده که خود می تواند حجم بالای استخر را در کم تر از چند ساعت تصفیه کند . برای خرید این محصول می توانید با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس حاصل فرمایید .


نوع  بیضی 
 طول  740 سانتی متر 
 عرض  360 سانتی متر 
 ارتفاع  120 سانتی متر 
 ظرفیت آب  24738 لیتر 
 جنس بدنه  برزنتی 
 جنس پایه  آلومینویم 
 ضمانت دوساله
 کد محصول  bestway 56604

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...