زمان خرید محصول به پایان رسیده و امکان ثبت سفارش آن وجود ندارد.

استخر پیش ساخته بزرگ ویلایی طرح چوب بست وی

bestway 5611R

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
49,400,000
47,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بزرگ ویلایی طرح چوب بست وییکی دیگر از استخرهای پیش ساخته ویلایی برزنتی بست وی می باشد که درون بسته بندی آن کامل ترین پکیج لوازم جانبی قرار داده شده است ، بدنه این محصول از پی وی سی برزنتی چند لایه ساخته شده است و ستون های نگهدارنده آن از جنس آلومینیوم چند لایه می باشد ، کیفیت ساخت بالای محصول آن را به پایه ثابت باغ و ویلا ها جهت آب تنی و پروش ماهی بدل کرده است

استخر پیش ساخته بزرگ ویلایی طرح چوب بست وی یکی از زیباترین و بزرگ ترین استخرهای پیش ساخته طرح دار بست وی می باشد که نمونه 2022 این محصول به شمار می آید . این استخر پیش ساخته بدنه ای برزنتی طرح دار دارد که به شکل چوب می باشد و در صورت نصب روکار ، زیبایی خاصی را برای باغ و ویلای شما به وجود می آورد . همچنین باید گفت که این محصول قابل استفاده در حیات منازل و یالا پشت بام خانه ها می باشد و می توانید با نصب آن درون خانه در مدت زمان کوتاه صاحب استخر شوید که بعد از کار خود درون آن ریلکس کنید . یکی از بزرگ ترین مزیت های این استخر آماده را می توان وجود تجهیزات جانبی کامل بست وی به همراه آن دانست . پمپ تصفیه آب بزرگ با کیفیت فیلتری به همراه فیلتر اضافی جهت تعویض در زمان استاندارد ، نردبان آلومینیومی بزرگ برای ورود و خروج راحت تر به استخر و همچنین درپوش برزنتی که در زمانی که از استخر استفاده نمی کنید به کمک می آید و با بسته نگه داشتن دهانه استخر از ورود آلودگی به آب جلوگیری می کند . بست وی برای ساخت بدنه این استخر از مواد اولیه ای به نام پی وی سی برزنتی استفاده کرده است و در لایه های میانی آن الیاف مش را به کار گرفته است تا بسیار مقاوم شود . وزن این محصول 98.7 کیلو گرم می باشد و ظرفیت آب داخلی برابر با 20241 لیتر است که دریچه تخلیه ای که قابل اتصال شیلنگ به آن را دارد در بدنه وجود دارد و می توانید از آن برای تخلیه آب استفاده کنید . جهت خرید و مشاوره می توانید با شماره های درج شده در سایت سنتر اینتکس تماس حاصل فرمایید .

 نوع  مستطیل 
 طول  610 سانتی متر 
 عرض 366 سانی متر 
 ارتفاع  122 سانتی متر 
 جنس بدنه پی وی سی برزنتی
 جنس پایه  آلومینیوم ضد زنگ
 ظرفیت آب  20241 لیتر  
 وزن  98.7 کیلو گرم 
 کد محصول  bestway 5611R

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...