استخر پیش ساخته بزرگسال 3×5

irtex 1032

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
21,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بزرگسال 3×5 از نمونه استخر های کاملا پرتابل ، در ابعاد نسبتا بزرگ ، برای تفریحات آبی خانگی، با قیمت ارزان

استخر پیش ساخته بزرگسال 3×5  یکی دیگر از ساخته های برند محبوب و معروف ایرتکس می باشد که در ابعادی استاندارد و متناسب برای خانه هایی با فضای بزرگ و  ویلا ها ساخته شده است . این استخر پیش ساخته را می توان در دسته بندی استخر پیش ساخته ویلایی و خانگی دانست که در مقایسه با سایر قیمت استخر پیش ساخته از قیمت مناسب تری برخوردار است . مقاومت و استحکام بالاتر در برابر فشار آبی که به بدنه وارد می شود و همچنین زیبایی چشم نوازی که دارد می تواند از سری نکاتی باشد که در فروش هر چه بیشتر این نوع استخر دخالت دارد .  این استخر پیش ساخته دارای بدنه ای یکدست متصل شده به هم می باشد که لبه های آن به خوبی سیقل داده شده است و توسط پایه های مستحکم نگهداری می شود . در قسمت میانی بدنه این استخر پیش ساخته نردبانی تعبیه شده است و همین امر یک ویژگی چشم گیر است . دو عدد محفظه خروجی و ورودی برای اتصال پمپ آبی که به همراه این استخر پیش ساخته وجود دارد در بدنه تعبیه شده است که اتصال پمپ را به راحتی امکان پذیر می کند . این محصول به همراه خود دارای  پمپ تصفیه آب نمی باشد که می توانید آن را نیز از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید . این محصولی با کیفیت می باشد که از قیمت مقرون به صرفه ، ضمانت اصالت و خدمات پس از فروش برخوردار است . می توانید این محصول را از طریق سایت نمایندگی اینتکس خریداری کنید .

 نوع  مستطیلی
 طول  500 سانتی متر 
 عرض  300 سانتی متر 
 ارتفاع  130 سانتی متر 
 قابل استفاده  ویلا
 جنس بدنه  برزنت 
 جنس پایه  آلومینیوم
 ضمانت  دوساله 
 کد محصول irtex 1032

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...