استخر پیش ساخته بزرگسال ویلایی بست وی

bestway 56668

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
26,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بزرگسال ویلایی بست وی با قیمت مناسب در مرکز فروش استخر پیش ساخته داخل زمین و روکار با قیمت ارزان و ارسال رایگان کالا

استخر پیش ساخته بزرگسال ویلایی بست وی محصولات بسیار خوب و با کیفیتی هستند که همواره می توانند در مقایسه با استخر های سنتی برتری های خاص خود را داشته باشند و در شرایط مختلفی نیاز های شما را برطرف کنند. سری استخر های پیش ساخته گرد به دلیل ساختار خوب و مستحکمی که دارند و قابلیت قرار گیری در فضا های مربعی همواره محبوبیت بالایی داشته اند و از بسیاری جهات از استخر های پیش ساخته مستطیلی بهتر هستند. از مزیت های استخر های گرد در مقایسه با استخر های مستطیلی می توان به استحکام بیشتر و طول عمر بالاتر در برخی مدل ها اشاره کرد. دیواره ها به طور کلی از رنگ آبی روشن که گویی با سفید ترکیب شده است ساخته شده. پایه های استخر نیز سفید رنگ بوده و همخوانی خوبی با بدنه دارد که باعث شده بسیاری افراد از ایجاد تزئینات اضافی برای این استخر، خودداری کنند. بخش داخلی از طرح های مشابه کاشی بهره می برد، این طرح پیش از این نیز با کمی تفاوت در تمامی استخر های پیش ساخته استفاده میشد. بر روی بدنه این استخر پیش ساخته دو عدد حفره قرار داده شده است. این دو حفره مخصوص نصب پمپ تصفیه هستند و پس از نصب کامل استخر برای تمیز کردن آب استخر استفاده می شود. این استخر پیش ساخته نیز با ترکیب برزنت و پی وی سی ساخته شده است تا در کنار مقاومت بسیار خوبی که دارد فشار وارده را تحمل کرده و طول عمر بالای استخر را نیز تضمین کند. استخر های پیش ساخته در برابر تابش خورشید کاملا مقاوم هستند و مشتریان بیش از یک دهه از آن استفاده مفید می کنند. پایه های استخر نیز به صورت کامل فلزی و ضد زنگ هستند تا در اثر برخورد آب یا رطوبت صدمه ای نبیند . به همین دلیل نیز نمایندگی اینتکس این محصول را با گارانتی به فروش می رساند تا خریداران بدون نگرانی بتوانند از محصول خریداری کنند .

 نوع  گرد
 قطر  330 سانتی متر 
 ارتفاع  84 سانتی متر 
 ظرفیت آب  6757  لیتر 
 جنس بدنه  برزنتی 
 جنس پایه  آلومینیوم 
 ضمانت  دوساله 
 پمپ دارد 
 کد محصول bestway 56668

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...