استخر پیش ساخته بزرگسال مربعی 2018

bestway 56626

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
22,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بزرگسال مربعی 2018 مناسب برای بیمار با قیمت ارزان در نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس، مناسب بیماران، مناسب منزل و ویلا، مناسب تفریحات آبی کودکان و بزرگسالان

استخر پیش ساخته بزرگسال مربعی 2018 از بهترین نوع استخر پیش ساخته و مدل تولید شده از استخر های فریمی مربعی بوده که تولید جدید شرکت بست وی محسوب می شود . این استخر در واقع نه تنها برای تفریحات آبی بلکه برای صنعت پرورش ماهی و یا کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می گیرد زیرا که از ابعاد و ظرفیت آب خوبی برخوردار می باشد. علاوه بر این قابلیت حمل و راه اندازی سریع ، قابلیت نصب توکار و داشتن قیمت مقرون به صرفه همگی جزو مزیت های این نوع استخر های قرار می گیرند . استخری که دارای جنس بدنه ای از نوع PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که از مقاومت و ضخامت بالایی بهره مند است . بدنه ای که در برابر دما و فشار آب مقاوم بوده و می توان با خیالی آسوده از این محصول در فضای باز استفاده کرد . جنس پایه های آن نیز از نوع آلومینیوم گالوانیزه بوده که با وجود داشتن وزن سبک تحمل زن بالایی خواهند داشت . از اقلام مهمی که همراه این استخر بوده می توان به پمپ تصفیه آب شنی ، نردبان پیش ساخته ، درپوش و زیرانداز اشاره نمود . استخر های پیش ساخته استخر هایی هستند که می توان از آن ها در مصارف مختلف استفاده کرد . این محصولات آماده بهترین گزینه برای استخر های ویلایی و خانگی می باشد که می توانید آن ها را در کمترین زمان ممکن راه اندازی کنید . در صورتی که قصد خرزید این محصول را داغرید می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید . 

 نوع  مربعی
 طول  488 سانتی متر 
 عرض  488 سانتی متر 
 ارتفاع  122 سانت یمتر 
 ظرفیت آب 24031 لیتر 
 جنس بدنه PVC برزنتی با الیاف شمعی
 جنس پایه  آلومینیوم
 ضمانت  دوساله
 کد محصول bestway 56626

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...