استخر پیش ساخته بزرگسال فریمی ایرتکس

iran pool 03

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
23,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بزرگسال فریمی ایرتکس یک محصول ایده آل برای استفاده های داخل منزل و یا استفاده برای آب تنی در تراس و یا حیاط منازل شما ، عرضه توسط فروشگاه اینتکس

استخر پیش ساخته بزرگسال فریمی ایرتکس یکی دیگر از بهترین نوع استخر پیش ساخته با سایز بزرگ بوده که از تولیدات پروفروش برند ایرتکس می باشد . این استخر پیش ساخته ساختاری پرتابل داشته و طول عمر بسیار بالایی دارد. از طرفی از این محصول می توانید برای امور صنعتی مانند پرورش ماهی نیز استفاده کنید. به همین دلیل محصول که دارای یک پکیج تجهیرات اضافی همراه بوده ، محبوبیت بالایی دارد . بر روی بدنه استخر پیش ساخته دریچه هایی تعبیه شده که مصارف گوناگونی دارد . از این جمله می تواند محلی برای نصب پمپ تصفیه آب ، محلی برای نصب گرمکن آب استخر ، محلی برای پر کردن داخل استخر از آب و محلی برای تخلیه آب داخلی استخر اشاره کرد . بدنه اصلی این استخر پیش ساخته طوسی روشن بوده و لبه هایی سفید رنگ دارد . داخلی استخر طرح کاشی   بوده که برگرفته از ظاهر استخر های بتنی می باشد . استخر پیش ساخته در واقع نسل جدیدی از استخر های سایز بزرگ برای استفاده تمام سنین بوده که امکان راه اندازی بر روی سطح زمین و یا به صورت توکار را دارد . طراحی بدنه این استخر های پرتابل بوده و می توانید به راحتی اقدام به جمع اوری استخر نمایید . پایه هایی نگهدارنده محصول به فواصل یکسان از یکدیگر قرار داشته و تمام اطراف بدنه اصلی را در بر می گیرند . این استخر پیش ساخته دارای تجهیزات اضافی از جمله نردبان ، زیرانداز ، درپوش ، پمپ تصفیه شنی و یک پکیج راهنما می باشد . برای خرید این محصول می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی اینتکس خریداری کنید . 

 نوع  مستطیلی 
 طول  500 سانتی متر 
 عرض  300 سانتی متر  
 ارتفاع  150 سانتی متر 
 ظرفیت آب 13177 لیتر 
 جنس بدنه  pvc برزنت 
 جنس پایه  آلومینیوم
 ضمانت  دوساله 
 کد محصول iran pool 03

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...