استخر پیش ساخته بزرگسال جدید با پمپ شنی

bestway 56400

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
32,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بزرگسال جدید با پمپ شنی در مرکز فروش استخر بادی و استخر پیش ساخته اینتکس، با ضمانت کالا و ارسال رایگان به سراسر کشور، قیمت ارزان، راه اندازی راحت

استخر پیش ساخته بزرگسال جدید با پمپ شنی یکی از با کیفیت ترین محصولات شرکت بست وی بوده که در سال جدید میلادی روانه بازار گردیده است . این محصول مناسب برای استفاده هم زمان چندین نفر می باشد که می توان به راحتی و به صورت خانوادگی نیز از این استخر استفاده کرد . یکی از مواردی که می توان راجب آن صحبت کرد طراحی بی نظیر  این محصول می باشد . اگر بخواهیم در ابتدا راجب ارگونومی ساخت این کالا صحبت کنیم باید گفت که شکلی گرد دارد که گوشه های آن مانند چند ضلعی می باشد . لبه های این محصول به صورت صاف بوده که مقداری از بدنه جلوتر قرار دارند و در هنگام نشستن درون استخر می توانید دست خود را بر روی آن قرار داده و به استراحت بپردازید . بدنه اصلی این محصول نیز دارای ستون هایی می باشد که به صورت مستطیلی شکل از بالا تا پایین این محصول قرار گرفته اند. هم چنین این پایه ها به گونه ای هستند که این استخر را به ده قسمت مساوی و مربعی شکل تقسیم کرده اند. در مرکز این محصول نیز نام تجاری شرکت بست وی و مدل این استخر با رنگ سفید نوشته شده است . در رابطه با رنگ بندی این محصول نیز باید عنوان کرد که بدنه این استخر به صورت کامل و یکدست نقره ای رنگ است . لبه های این محصول نیز مانند بدنه آن نقره ای رنگ است . یکی از نکات مهم راجب این محصول جنس بدنه آن بوده که باعث شده تا بیشتر مشتریان بتوانند با خیال راحت به ان اعتماد کنند . این محصول دارای بدنه ای از جنس برزنت می باشد که فوق العاده مقاوم بوده و به راحتی آسیب نمی بیند . هم چنین پایه های این استخر ساخته شده از جنس آلومینیومی هستند که از مقاومت قابل توجهی برخوردارند . یکی از نکاتی که باید به آن اشاره کرد این است که این محصول دارای بسته تعمیرات می باشد که در مواقع لزوم می توانید از آن نیز استفاده کنید. می توانید برای خرید این محصول آن را از طریق نمایندگی اینتکس تهیه کنید . 

 نوع   گرد 
 قطر  549 سانتی متر 
 ارتفاع  132 سانتی متر  
 ظرفیت آب  26000 لیتر 
 جنس بدنه  برزنتی 
 جنس پایه  آلومینیوم 
 پمپ  دارد 
 ضمانت  دوساله 
 کد محصول  bestway 56400

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...