استخر پیش ساخته بزرگسال بست وی با طرح چوب

Summer Waves P2Q01436E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
31,400,000
29,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بزرگسال بست وی با طرح چوب با قیمت ارزان در فروشگاه اینتکس با گارانتی شرکت اینتکس، مناسب باغ و ویلا با ارسال سریع به سراسر کشور

استخر پیش ساخته بزرگسال بست وی با طرح چوب یکی از خلاقانه ترین تولیدات شرکت بست وی می باشد که به خاطر طراحی زیبایش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این استخر دارای رنگ فوق العاده جذاب و متمایز با اکثر استخر ها بوده و مزایای فوق العاده ای دارد. از این استخر می توان در موارد صنعتی همچون پرورش ماهی هم استفاده نمود که از خصوصیات خوب آن به شمار می رود. مهم ترین نکته ای که می توان در ارتباط با این استخر بازگو کرد نوع طراحی و ساخت ان است. در ابتدا باید عنوان کرد که این استخر به صورت گرد طراحی شده که این امر خود یکی از خصوصیات این استخر است. بدنه این استخر ساخته شده از رنگ قهوه ای بوده که بر روی خود خطوط طولی را می بیند و یکی در میان قهوه ای تیره و روشن است که این باعث زیبا تر شدن این کالا شده است. بدنه این محصول متصل به ستون ها و پایه های سفید رنگی است که به ان چسبیده اند و وظیفه استحکام این استخر را بر عهده دارند. این پایه ها به صورت ایستا بوده و انتهای هر یک به صورت گرد طراحی شده است که به هنگام قرار گیری بر روی زمین استخر تکان نخواهد خورد. این محصول تماما طبق استاندارد های بین المللی ساخته شده که از این بابت خیال شما را راحت کرده است. در همین ا رتباط باید عنوان کرد که بدنه این محصول ساخته شده از نوع برزنتی بوده و پایه های آن نیز از نوع آلومینیومی ساخته شده اند که فوق العاده مقاوم و مستحکم می باشند. برای خرید این محصول با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس حاصل فرمایید .

 نوع  گرد 
 قطر  488 سانتی متر 
 ارتفاع  122 سانتی متر 
 ظرفیت آب  19480 لیتر 
 جنس بدنه  پی وی سی 
 جنس پایه  آلومینیوم 
 پمپ  دارد 
 ضمانت  دوساله 
 کد محصول  Summer Waves P2Q01436E

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...