استخر پیش ساخته بزرگسال با پمپ شنی

intex 28262

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بزرگسال با پمپ شنی مناسب باغ و ویلا، قابل استفاده برای سنین مختلف، گارانتی معتبر شرکت اینتکس، ارسال رایگان به سراسر کشور

استخر پیش ساخته بزرگسال با پمپ شنی نوع دیگر استخر های پیش ساخته گرد اینتکس بوده که در میان جدید ترین استخر های پرتابل و آماده شرکت اینتکس قرار می گیرد . این نوع استخر به دلیل داشتن کیفیت بالای بدنه و داشتن فریم های قوی و همچنین ابعاد و ظرفیت آب بالا می تواند علاوه بر تفریحات آبی برای استفاده در موارد صنعتی مانند پرورش ماهی و کشاورزی نیز کاربرد های فراوانی داشته باشد. استخری که هم به صورت روکار و هم به شکل توکار قابلیت نصب داشته و در مدت زمان کمی راه اندازی می شود . طراحی و ساخت این استخر پیش ساخته اینتکس به صورت گرد بوده و دارای یک بدنه اصلی و فریم های نصب کننده می باشد . استخر پیش ساخته ای که در خانواده استخر های فریمی قرار گرفته و از دو نوع فریم مختلف برای نصب بدنه اصلی برخوردار می باشد . این محصول در یک رنگ روشن تولید شده و دارای طراحی کاشی وار در قسمت داخل بدنه می باشد . روی بدنه این محصول دو دریچه مخصوص آب تعبیه شده که توسط آنها می توان به راحتی استخر را از آب پر کرد. همچنین به وسیله این دریچه ها می توان انواع پمپ های تصفیه آب را وصل نمود البته قابل ذکر است که این محصول خود دارای پمپ تصفیه می باشد. از ویژگی های دیگر طراحی این استخر پیش ساخته می توان به قابلیت حمل آن اشاره کرد . برای خرید این محصول می توانید با شماره تماس های مربوط به نمایندگی اینتکس تماس بگیرید . 

 نوع گرد
 قطر  732 سانتی متر 
 ارتفاع  132 سانتی متر
 ظرفیت آب  47245 لیتر 
 جنس بدنه  برزنت  
 جنس پایه  آلومینیوم 
 پمپ  دارد 
  ضمانت  دوساله 
 کد محصول intex 28262

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...