استخر پیش ساخته بزرگسال با ارتفاع 122

intex 28236

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
23,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بزرگسال با ارتفاع 122 از سری استخر های پیش ساخته با کیفیت ، بزرگ و ایده آل برای استخر های خانگی

استخر پیش ساخته بزرگسال با ارتفاع 122 از سری محصولات و استخر های پیش ساخته تولید شده شرکت اینتکس می باشد که به صورت گرد طراحی شده ، این استخر پیش ساخته گرد به دلیل قطر  خود فروش بسیار بالایی را در سطح جهان داشته و نمایندگی استخر پیش ساخته سنتر اینتکس نیز این محصول را در تعداد بسیار بالایی به فروش رسانده است ، ویژگی های دیگر این استخر پیش ساخته مانند جنس بدنه و جنس پایه ها ، ابعاد و دیگر مزایای محصول باعث شده تا این استخر گرد اینتکس به فروش بالا دست یابد . جنس بدنه این محصول از  پی وی سی بوده و رویه آن از برزنت ، برزنت استفاده شده در رویه این محصول باعث شده است تا کیفیت محصول دو چندان شود چرا که این جنس در برابر فشار ها و وزن بالای آب درون استخر می تواند به بهترین شکل مقاومت کند ، همچنین پایه های آلومینیومی این محصول باعث شده است تا دیواره های محصول بتوانند با تکیه بر پایه های آلومینیومی به بهترین مقاومت کنند . ظرفیت این استخر پیش ساخته به قدری زیادمی باشد و برای این حجم بالا نیز پمپ تصفیه آب فیلتری نیز در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن می توانید حجم بالای آب استخر را در چند ساعت تصفیه کنید . در صورتی که قصد خرید این استخر پیش ساخته را دارید می توانید آن را از طریق سایت فروشگاه اینتکس تهیه کنید .

 نوع  گرد 
 قطر  457 سانتی متر 
 ارتفاع  122 سانتی متر 
 ظرفیت آب  16805 لیتر 
 جنس بدنه  برزنت 
 جنس پایه  آلومینیوم 
 پمپ  دارد 
 ضمانت  دوساله 
 کد محصول  intex 28236

اگر به دنبال استخر پیش ساخته بزرگ گرد هستید ، این استخر پیش ساخته می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد . استخر پیش ساخته گرد چهار متری اینتکس که دارای بدنه ای به رنگ آبی می باشد ، از زیباترین استخرهای پیش ساخته گرد است که بر روی دیواره های آن نیز لوگوی برند اینتکس درج شده است . بدنه آبی رنگ با ستون های نگهدارنده سفید رنگ به خوبی زیبایی را برای این استخر افزایش داده اند و می توانند نمایی زیبا را درون خانه شما پدید آورند . این استخر پیش ساخته همانطور که گفتیم ساخته شده توسط شرکت اینتکس می باشد و به همراه آن لوازم جانبی به صورت کامل قرار گرفته است تا دیگر نیازی به خرید لوازم جانبی پس از خرید استخر پیش ساخته نداشته باشید .

درون بسته بندی این محصول یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری سایز متوسط وجود دارد که در روز به راحتی می تواند چندین بار حجم آب داخلی استخر را تصفیه کند و پاکیزگی بالایی را برای شما به وجود آورد . علاوه بر پمپ تصفیه آب برای پاکسازی آب درون استخر از هر گونه بیماری می توانید از قرص کلر که نوعی ضد عفونی کننده است استفاده کنید و قیمت چندان بالایی نیز ندارد . برای اتصال پمپ تصفیه به این استخر پیش ساخته کار چندان سختی ندارید و به این منظور دو عدد دریچه در نظر گرفته شده است و کار نصب پمپ با راحتی صورت می گیرد . علاوه بر پمپ تصفیه یک عدد نردبان آلومینیومی نیز به همراه این استخر وجود دارد که دارای بدنه آلومینیومی می باشد و بسیار محکم است و در جهت ورود به استخر و خروج از آن می تواند به کمک شما بیاید .

شرکت اینتکس در ساخت بدنه این استخر پیش ساخته از برزنت دو لایه استفاده کرده است تا سدی مقاوم در برابر آب از بدنه این استخر بسازد . این دیواره ها به صورت کاملا دو لایه ساخته و آب بندی شده اند تا علاوه بر آب ، در برابر فشار و ضربه نیز مقاومت بالایی را از خود به نمایش بگذارند . بر روی لایه های بیرونی این دیواره ها از روکش های الیاف شمعی استفاده شده است که بدنه استخر را در برابر نور خورشید و همچنین رطوبت و شرجی مقاوم می کند و به همین خاطر می توانید از این استخر در محیط های باز با شرایط جوی مختلف استفاده کنید . 

این دیواره های برزنتی توسط ستون های آلومینیومی بر روی زمین نگهداری می شوند و ستون های آن علاوه بر بخش بالایی و پایینی استخر ، در بخش وسطی نیز توسط نوارهای برزنتی محکم شده اند . ستون های استفاده شده در این محصول به صورت کامل ضد زنگ می باشند . وزن این استخر پیش ساخته سبک و به هنگام جمع شدن درون بسته بندی سایز متوسط قرار می گیرد که به راحتی توسط ماشین سواری نیز قابل جا به جایی است . راه اندازی این استخر پیش ساخته در مدت زمان تقریبی دو ساعت صورت می گیرد و احتیاج به صرف زمان طولانی مدت همانند استخرهای بتنی ندارید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...