استخر پیش ساخته بزرگسال با ابعاد 488 × 122

bestway 56666

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
29,400,000
27,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بزرگسال با ابعاد 488 × 122 فروش ارزان قیمت استخر آماده بست وی با ارزان ترین قیمت تنها از طریق فروشگاه مرکزی اینتکس ایران .

استخر پیش ساخته بزرگسال با ابعاد 488 × 122 از زیبا ترین و شیک ترین استخر های پیش سخته طراحی شده می باشد که با توجه به ساختار زیبای خود بیشتر مناسب برای استفاده شخصی و خانگی می باشد و کمتر از آن برای پرورش ماهی و یا مزارع کشاورزی استفاده می شود . استخر های پیش ساخته از نظر قیمتی بسیار ارزان تر و مناسب تر از احداث استخر های بتنی در ابعاد مشابه می باشد ، یکی از فاکتور های مهم در خرید استخر پیش ساخته توجه به جنس محصولات می باشد چرا که هر چه جنس استخر درجه یک و با کیفیت باشد ، دوام و استحکام محصول و همچنین طول عمر آن نیز افزایش خواهد داشت . برای ساخت بدنه استخر پیش ساخته گرد طرح حصیری از pvc برزنتی استفاده شده است که این جنس برخلاف سایر بدنه استخر های پیش ساخته طرح دار بوده که در تصویر نیز می توانید طراحی حصیری بدنه را مشاهده کنید . این جنس کاملا ضد آب است و به دلیل داشتن الیاف پارچه ای بسیار مقاوم برزنتی ، در برابر حجم بالای آب و وزن زیاد آن مقاوم می باشد . همچنین پایه های استخر از آلومینیوم ساخته شده است زیرا این فلز برخلاف آهن زنگ نمی زند و وزن سبکی دارد . وجود لوازم جانبی در کنار استخر های پیش ساخته باعث شده است تا این محصولات ، پکیجی کامل بوده و دیگر نیازی به استفاده و خرید لوازم ضروری دیگری نباشد. برای خرید این محصول می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی اینتکس خریداری کنید . 

 نوع  گرد 
 قطر  488 سانتی متر 
 ارتفاع  122 سانتی متر 
 ظرفیت آب  19480 لیتر 
 جنس بدنه  برزنتی 
 جنس پایه  آلومینیوم 
 پمپ  دارد 
 ضمانت  دوساله 
 کد محصول  bestway 56666

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...