استخر پیش ساخته بزرگسال با ابعاد 130×2×3 ایرتکس

airtex 1002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
18,350,000
17,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بزرگسال با ابعاد 130×2×3 ایرتکس محصولی باکیفیت با جنس بدنه مقاوم و با طول عمر بالا قابل خرید از فروشگاه اینتکس

استخر پیش ساخته بزرگسال با ابعاد 130×2×3 ایرتکس محصولی جدید از این شرکت بوده که برای انواع تفریحات آبی خانگی و خانوادگی مناسب می باشد و برای استفاده سنین بالای 6 سال تولید شده است . این محصول ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که ضخامت و کیفیت بالایی را به همراه خواهد داشت . بدنه ای که در برابر عواملی مانند دما و فشار آب ، ساییدگی های سطحی و حتی قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت . بنابراین می توان با خیالی آسوده از آن در فضای باز استفاده کرد . البته این بدنه اصلی توسط پایه ها یا همان فریم های آلومینیومی راه اندازی شده تا موجب ایجاد استخری با استحکام بالاتر شود . برای این محصول دو دریچه مخصوص تخلیه آب بر روی بدنه اصلی تعبیه شده تا هنگام عدم استفاده از استخر آب درون آن را به راحتی تخلیه کنید . از ویژگی های دیگر این کالا می توان به استفاده از آن در صنعت پرورش ماهی های کوچک اشاره نمود . زیرا نسبت به استخر های سنتی و بتنی در این ابعاد قیمتی بسیار مقرون به صرفه تر خواهد داشت . این کالا به همراه خود یک پمپ تصفیه آب فیلتری  داشته و برای استفاده راحت از استخر یک نردبان پیش ساخته برای آن در نظر گرفته شده است . با توجه به مطالب گفته شده می توان گفت که استخر های پیش ساخته فریمی شرکتی از جمله این استخر پیش ساخته شرکت ایرتکس به صورت یک پکیج کامل برای شما ارسال شده و نیازی به هیچگونه دستگاه و وسیله و تجهیزات دیگری نخواهید داشت . برای سفارش با شماره تماس های مربوطه فروشگاه اینتکس تماس بگیرید . 

 نوع  فریمی
 طول  300 سانتی متر 
 عرض  200 سانتی متر 
 ارتفاع  130 سانتی متر 
 جنس بدنه  pvc  برزنتی ضخیم
 جنس پایه  آلومینیوم 
 پمپ  دارد 
 ضمانت  دوساله 
 کد محصول  airtex 1002

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...