استخر پیش ساخته با پمپ شنی اینتکس

intex 70003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
28,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته با پمپ شنی اینتکس از سری استخر های با کیفیت که توسط شرکت intex تولید شده ، قابل خریداری از فروشگاه مرکزی اینتکس با قیمت مناسب

استخر پیش ساختهبا پمپ شنی اینتکس از سری استخرهای پیش ساخته پر طرفدار و با کیفیت برند اینتکس می باشد که روانه بازارهای جهانی شده است . برند اینتکس با توجه به سابقه بلند بالایی که در زمینه تولید استخر های پیش ساخته دارد توانسته است تا با استفاده از استانداردهای جهانی و سابقه خود به ساخت استخر مطابق سلیقه حداکثری مشتریان دست بزند . این محصول دارای یک عدد نردبان می باشد که از آن برای استفاده هر چه راحت تر از استخر پیش ساخته می توانید بهره ببرید . همچنین یک عدد رو انداز و زیر انداز نیز در پکیج این استخر پیش ساخته وجود دارد که شما را از خرید محصولات جانبی به طور کلی راحت می کند . لازم به ذکر است که پمپ تصفیه موجود بر روی این استخر پیش ساخته به صورت فیلتری می باشد و در تمیز نگه داشتن آب داخلی استخر نقش بسزایی را ایفا می کند . همچنین یک عدد خروجی آب در این استخر پیش ساخته تعبیه شده است که قابلیت اتصال شیلنگ آب را داراست و از این رو می توانید از آب داخلی استخر به منظور آبیاری باغ و درختان استفاده نمایید . این استخر پیش ساخته دارای دیواره هایی از جنس پی وی سی همراه با رویه مقاوم و با کیفیت می باشد که در تست های انجام شده استحکام بسیار بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش گذاشته است . همچنین پی وی سی استفاده شده در ساخت این استخر پیش ساخته مقاوم در برابر شرجی ، نور و گرمای شدید می باشد و از این رو به راحتی می توانید از آن در محیط های باز استفاده نمایید . پایه های نگهدارنده دیواره های این استخر پیش ساخته از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . این محصول با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید . 

 نوع  گرد
 قطر 478 سانتی متر 
 ارتفاع  124 سانتی متر 
 ظرفیت آب   ۱۶۸۰۵ لیتر
 جنس بدنه pvc 
 جنس پایه  آلومینیوم
 ضمانت  دو ساله 
 پمپ دارد 
 کد محصول intex 70003

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...