استخر پیش ساخته با قطر 366

intex 28144

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته با قطر 366 در مرکز فروش استخر بادی و استخر پیش ساخته اینتکس، با ضمانت کالا و ارسال رایگان به سراسر کشور، قیمت ارزان، راه اندازی راحت

استخر پیش ساخته با قطر 366 از مدل های پرطرفدار و پر فروش برند اینتکس و فروشگاه تهران اینتکس می باشد که با توجه به ابعاد کوچک خود می تواند توسط تمامی سنین به خصوص کودکان نیز مورد استفاده قرار بگیرد . با توجه به اینکه استخر های ایزی ست نسبت به استخر های بادی از بدنه ضخیم تر و با دوام تری برخوردار هستند ، بیشتر مشتریان استخر های کوچک ، استخر های ایزی ست را خریداری می کنند که از نظر دوام و کیفیت نمره بالایی داشته و همچنین راه اندازی بسیار ساده ای را دارند . برای ساخت لبه استخر پیش ساخته ایزی ست به مانند ساخت بسیاری از محصولات بادی و استخر های بادی موجود شرکت اینتکس از pvc استفاده شده است ، پی وی سی ها موادی پلاستیکی با انعطاف پذیری بسیار بالا هستند که از مواد غیر شیمیایی ساخته شده است و آسیبی به محیط زیست و سلامت پوست نخواهد رساند به همین دلیل نیز از بهترین اجناس برای تولید این نوع از محصولات قرار داده شده است ، به طوریکه شرکت های تولیدی دیگر نیز از همین جنس استفاده می کنند . البته در ساخت استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس با توجه به اینکه دیواره های غیربادی دارد ، اما برای ساخت این بخش نیز از پی وسی سی برزنتی استفاده شده است که علاوه بر ضد آبی ، دوام خوبی در برابر وزن بالای آب دارد .  برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با مشاوران ما در نمایندگی اینتکس تماس برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنید .

 نوع  گرد 
 قطر  366 سانتی متر 
 ارتفاع  91 سانتی متر 
 ظرفیت آب  6734 لیتر 
 جنس بدنه  برزنت 
 جنس پایه  آلومینویم 
 پمپ  ندارد 
ضمانت  دوساله
 کد محصول  intex 28144

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...