استخر پیش ساخته با طول 404 همراه پمپ شنی

bestway 56442

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
26,900,000
25,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته با طول 404 همراه پمپ شنی با کیفیت و بادوام ، ساخت شرکت اینتکس ، مناسب برای تمامی سنین ، قابلخرید از طریق نمایندگی فروش محصولات بادی

استخر پیش ساخته با طول 404 همراه پمپ شنی از دیگر استخر های پیش ساخته با عنوان استخر ایزی ست یا فست ست می باشد که توسط بست وی طراحی و تولید شده است . این استخر پیش ساخته یکی از سبک ترین استخر های پیش ساخته می باشد که می توان آن را در کمتر از 10 دقیقه راه اندازی و آماده استفاده کرد در کنار محصول یک پمپ تصفیه آب قدرتمنی نیز قرار گرفته است . این در حالی است که پمپ آب قرار گرفته در کنار استخر فوق می تواند حجم استخر را در کمتر از 3 ساعت تصفیه کند .  نبود این پمپ تصفیه آب استخر می تواند باعث کثیف شدن استخر به مرور زمان شود . جنس استفاده شده برای ساخت این محصول pvc و برزنت می باشد که با توجه به ویژگی های بسیار خوب آن ها ، می توان گفت بهترین جنس برای ساخت استخر  پیش ساخته می باشد . شرکت بست وی برای تولید استخر  پیش ساخته  از اجناسی همچون پی وی سی و الیاف شمعی استفاده کرده است  . همچنین بخش های کناری و کف استخر نیز از ترکیب پی وی سی و الیاف شمعی ساخته شده است که این الیاف پلی استری سبب شده است تا دوام و کیفیت بدنه در برابر تحمل وزن بالا و ضربه بسیار بالاتر برود .  برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های مربوطه تماس گرفته تا کارشناسان فروشگاه اینتکس شما را راهنمایی کنند .

 نوع  مستطیل 
 طول  401 سانتی متر 
 عرض  201 سانتی متر 
 ارتفاع  100 سانتی متر 
 ظرفیت آب  6478 لیتر
 جنس بدنه  برزنت
 جنس پایه  آلومینیوم
 ضمانت دوساله 
 کد محصول  bestway 56442

استخر پیش ساخته بست وی که در این بخش قصد معرفی کامل آن را داریم ، یک استخر جمع و جور می باشد که مناسب برای استفاده در محیط هایی است که با کمبود فضا نیز رو به رو هستند . این استخر پیش ساخته تولید برند بست وی می باشد که لوگوی این شرکت نیز بر روی بدنه آن درج شده است . استخر پیش ساخته فوق در رنگبندی سفید و طوسی عرضه شده است که بسته به سلیقه خود می توانید رنگ دلخواه را سفارش دهید . همانطور که از اسم این محصول نیز پیداست به همراه آن یک عدد پمپ تصفیه آب قوی وجود دارد که عمل تمیز نگه داشتن آب را با توجه به ظرفیت آبی که این استخر دارد به خوبی و یا قدرت بالا انجام می دهد .

پمپ های تصفیه آب شنی معمولا برای استخرهای پیش ساخته با ظرفیت آب بالا و ابعاد بزرگ استفاده می شوند ، به دلیل انکه از قدرت تصفیه بسیار بالایی برخوردار هستند . این پمپ تصفیه که درون بسته بندی استخر فوق قرار داده شده است با توجه به قدرت استانداردی که دارد عمل تصفیه کلی آب استخر را در مدت زمان سه ساعت انجام می دهد و در واقع با روشن نگه داشتن این پمپ به مدت شش ساعت دو بار می توانید آب داخلی را تصفیه و از هر نوع بیماری به دور نگه دارید که مزیت بسیار بزرگی محسوب می شود . البته می توان گفت که برای پاکیزگی هر چه بیشتر آب داخلی استخر و در جهت میکروب زدایی بهتر است از قرص های کلر استفاده نمایید که از قیمت نه چندان بالایی نیز برخوردار هستند و تهیه این محصول توسط فروشگاه سنتر اینتکس نیز به راحتی صورت می گیرد .

مواد اولیه ای که در ساخت بدنه این استخر پیش ساخته استفاده شده است از نوع برزنت مخصوص می باشد که در میان لایه های آن از الیاف شمعی استفاده شده . بدنه برزنتی دو لایه با روکش پارچه شمعی می تواند دیواره های این استخر پیش ساخته را در برابر حجم بالای آب به خوبی محافظت کند و علاوه بر آن قابلیت استفاده در محیط های باز و زیر نور خورشید را به راحتی برای شما مهیا می کند . زیرا این نوع بدنه در برابر اشعه خورشید به خوبی مستحکم است . اما بخش اصلی دیگر این استخر پیش ساخته را می توان ستون های نگهدارنده عنوان کرد ، که در قسمت طولی دارای سه عدد ستون و در قسمت عرضی دو عدد ستون می باشد که بدنه را به خوبی به زمین متصل کرده و از برهم خوردن تعادل استخر جلوگیری به عمل می آورند .

پایه های نگهدارنده استخر پیش ساخته بست وی از نوع آلومینیومی ضد زنگ می باشد که باعث شده با خیالی راحت بتوانید از آن در شرایط هوایی مختلف استفاده نمایید . این ستون ها به خوبی دارای لایه های رویه ضد زنگ می باشند که علاوه بر جلوگیری از زنگ زدن آن ها ، استحکام آن ها را در برابر فشار به شدت بالا برده است . در صورت نیاز به نردبان و درپوش و همچنین زیرانداز مخصوص استخر پیش ساخته می توانید این محصولات را از فروشگاه اینتکس سنتر سفارش دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...