استخر پیش ساخته اینتکس کد intex 28310GN

intex 28310GN

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
31,400,000
29,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته اینتکس کد intex 28310GN از سری استخر های پیش ساخته گرد ساخته شده توسط کمپانی اینتکس می باشد که در ابعاد 427 * 107 سانتی متر تولید شده و دارای پمپتصفیه آب شنی می باشد .

استخر پیش ساخته اینتکس کد intex 28310GN یکی از پر فروش ترین و با کیفیت ترین استخر های پیش ساخته تولید شده شرکت intex می باشد که در سال 2018 روانه بازار شد ، این استخر پیش ساخته به دلیل استفاده از جنس فایبرگلاس برای رویه و آلومینیوم برای جنس پایه ها به یکی از مستحکم ترین استخر های این شرکت تبدیل شده است ، به همین دلیل نیز بسیاری از مشتریان و خریداران این محصول را حتی در مصارف صنعتی مانند پرورش ماهی و امورات کشاورزی استفاده می کنند ، زیرا می توانند به مانند استخر های بتنی و حتی بهتر از آن ها عمل کنند . این استخر پیش ساخته کاملا پرتابل بوده و به راحتی می توانید محصول را پس از بسته بندی جابجا کنید و در محل جدیدی راه اندازی کنید . نصب و راه اندازی و همچنین بسته بندی این محصول تنها 1 الی 2 ساعت زمان می برد به همین دلیل نیز این استخر را استخر پیش ساخته پرتابل نیز می نامند . از مهم ترین ویژگی های این استخر پیش ساخته می توان به پمپ تصفیه آب قدرتمند شنی آن اشاره کرد ، این پمپ که از فیلتر شنی استفاده می کند می تواند به بهترین شکل آب داخل استخر را تصفیه کند و به داخل استخر باز گرداند .

نوعگرد
ظرفیت آب12706 لیتر
قطر427 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهفایبرگلاس
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای لایه فایبر گلاس اضافی
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...