استخر پیش ساخته اینتکس با طول 7.32 متر

intex 28362

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
56,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته اینتکس با طول 7.32 متر جایگزین مناسب برای استخر های بتنی و استخر های فایبرگلاس با قیمت و ابعاد مناسب برای استفاده در ویلا و یا حیاط منازل

استخر پیش ساخته اینتکس :  توضيحات محصول استخر فريمی پيش ساخته با قابليت نصب بسيار سريع و آسان بدون نياز به خاکبرداری، زير سازی، عايق کاری و ساير هزينه های احداث استخر قابل استفاده با آب گرم و سرد بدنه بسيار مقاوم دارای زيرانداز مخصوص، نردبان، روکش استخر و اسکيمر پمپ تصفيه با توان بسيار بالا برای تصفيه آب استخر در چند ساعت . بدنه این محصول از جنس برزنت سه لایه ضخیم تشکیل شده است که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و ساییدگی برخوردار می باشد به همین جهت این محصول در برابر شئ تیز آسیبی به آن وارد نخواهد شد از همین رو شرکت اینتکس این کالا را دو سال ضمانت کرده است . این محصول با توجه به وزن و حجمی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . برای خرید این محصول با کیفیت شما می توانید به تنها نمایندگی فروش استخر پیش ساخته در ایران، فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید و یک خرید مطمئن را با ما تجربه نمایید .

طول : 732 سانتی متر
عرض‌ :366 سانتی متر
ارتفاع : 132 سانتی متر
وزن : 183 کیلوگرم
ظرفیت آب :‌ 31805 لیتر
جنس بدنه : برزنت به همراه الیاف ابریشمی
پمپ تصفیه : دارد
درپوش : دارد
نردبان : دارد
زیر انداز : دارد
اقلام همراه : DVD آموزشی ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...