استخر پیش ساخته ایزی ست 61*244 با پمپ تصفیه

Bestway 57450

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
4,600,000
4,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایزی ست 61*244 با پمپ تصفیه فیلتری 220 ولتی مناسب برای استفاده در فصل تابستان با قیمت ارزان و راه اندازی توسط پمپ باد در سریع ترین زمان ممکن ، دارای دریچه تخلیه آب قابل اتصال به شیلنگ برای آبیاری فضای سبز

استخر پیش ساخته ایزی ست 61*244 با پمپ تصفیه فیلتری 220 ولتی در رنگ آبی تولید شده است و می توانید این محصول را در دو نمونه با پمپ تصفیه و بدون پمپ تصفیه خریداری کنید که در این بخش نمونه با پمپ بری شما فراهم آورده شده است . این استخر دارای قطر 244 سانتی متر می باشد و می توانید از آن به صورت خانوادگی استفاده کنید و فصل تابستان خاطره انگیزی را برای خود بسازید . این استخر دارای بدنه ای ساخته شده از پی وی سی برزنتی می باشد که در بخش بالایی آن از پی وی سی چرمی استفاده شده است و در واقع تنها قسمت باد شونده استخر است . این قسمت بادی به هنگامی که باد می شود و آب را به درون استخر می ریزید ، با بالا آمدن بدنه اصلی استخر را به سمت بالا کشیده و استخر حالت اصلی خود را به دست می آورد . مقدار آبی که درون این استخر جای می گیرد 1880 لیتر می باشد که دارای دو دریچه ورودی و خروجی پمپ تصفیه می باشد و به هنگام روشن ماندن پمپی که درون بسته بندی قرار گرفته است ، آب استخر در مدت زمان یک روز چند بار تصفیه شده و شفافیت بالایی را برای آب درون استخر به وجود می آورد . وزن این استخر 5.5 کیلو گرم می باشد و در زمانی که خالی از باد است درون بسته بندی کوچکی قرار می گیرد که جا به جایی را برای شما آسان می کند . برای خرید این استخر پیش ساخته ایزی ست می توانید سفارش خود را از طریق فروشگاه اینتکس سنتر به ثبت برسانید .

 نوع  گرد 
 قطر  244 سانتی متر 
 ارتفاع  61 سانتی متر  
 ظرفیت آب 1880 لیتر
 جنس بدنه  پی وی سی برزنتی
 جنس لبه  پی وی سی بادی  
 پمپ  پمپ تصفیه فیلتری
 ضمانت  -
 کد محصول  intex 57450

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...