استخر پیش ساخته ایزی ست 107*457 بست وی با پمپ تصفیه

Bestway 57372

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایزی ست 107*457 بست وی با پمپ تصفیه فیتری 220 ولتی به همراه پمپ بادقوی برای باد کردن محصول در مدت زمان کوتاه و راه اندازی فوری و قابل استفاده در حیات خانه ، باغ و ویلا و پشت بام با طراحی بدنه زیبای حصیری و وزن سبک 36 کیلو گرمی و بسته بندی کوچک جهت سهولت در جا به جایی

استخر پیش ساخته ایزی ست 107*457 بست وی با پمپ تصفیه فیلتری 220 ولتی قابل اتصال به برق شهری یکی از بزرگ ترین استخرهای آماده ایزی ست بست وی می باشد که به تازگی به تولید انبوه رسیده است . این استخر ایزی ست دارای لبه های بادشونده می باشد که توسط دریچه بادی با استفاده از پمپ باد ، راه اندازی می شود و بهتر است که آن را به اندازه استاندارد باد کنید و از سفت شدن بیش از حد بدنه در هنگام باد کردن خودداری نمایید . پس از باد شدن لبه های این استخر می توانید آب را به درون استخر بریزید و با پر شدن فضای داخلی استخر ، لبه های باد شده بدنه اصلی را به سمت بالا می کشد و این باعث می شود تا استخر شکل استاندارد و کلی را به خود بگیرد . پمپ تصفیه آب همراه این استخر پیش ساخته توسط دریچه های موجود در بدنه این استخر به آن وصل می شود دریچه سوم برای تخلیه آب کاربرد دارد . قسمت بالایی این استخر پیش ساخته که به صورت بادی ساخته شده است دارای جنس بدنه پی وی سی چرم می باشد اما در بخش پایینی آن از پی وی سی برزنتی استفاده شده است که بسیار مقاوم و به صورت سه لایه است . ظرفیت آب این استخر 12362 لیتر می باشد و وزن کلی به همراه پمپ تصفیه آب 36.4 کیلو گرم است .

 نوع  حصیری 
 قطر  457 سانتی متر 
 ارتفاع  107 سانتی متر  
 ظرفیت آب
 12362 لیتر
 جنس بدنه  پی وی سی برزنتی
 جنس لبه  پی وی سی بادی  
 پمپ تصفیه فیلتری 220 ولت
 ضمانت  -
 کد محصول  intex 57372

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...