استخر پیش ساخته ایزی ست کودک 51*183

Bestway 57392

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
2,700,000
2,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایزی ست کودک بست وی با قطر 183 مناسب برای استفاده چندین کودک با بدنه مقاوم برزنتی و پمپ بادی قوی جهت باد کردن محصول در مدت زمان کوتاه و دریچه تخلیه آب ، راه اندازی در کوتاه ترین زمان ممکن توسط پمپ باد دستی و برقی

استخر پیش ساخته ایزی ست کودک 51*183 بست وی یکی از جدید ترین استخرهای بادی بزرگ ایزی ست کودک می باشد که در کاتالوگ 2022 بست وی از آن رونمایی شده است . این استخر ایزی ست دارای قطر 183 سانتی متر می باشد که برای استفاده چند کودک به صورت همزمان مناسب است . جنس بدنه این استخر پیش ساخته از پی وی سی برزنتی می باشد که در کف آن به صورت دو لایه به کار گرفته شده است تا با ضخامت لایه ای خوبی که دارد بتواند فشار وارده در اثر استفاده را مهار کند . ظرفیت آب این محصول 940 لیتر می باشد که برای خالی کردن آن می توانید از دریچه تخلیه کف استخر استفاده کنید که قابلیت اتصال شیلنگ را دارد . نام گذاری این استخر به دلیل راه اندازی سریع آن می باشد ، به گونه ای که توسط پمپ های باد بیست درصد بدنه بالایی آن در مدت زمان دو دقیقه ای باد می شود و سپس با پر شدن آب درون استخر ، قسمت باد شده ، بدنه اصلی را با خود به سمت بالا می کشد . وزن کلی این استخر 3.1 کیلو گرم می باشد که از سبک ترین استخرهای ایزی ست کودک به شمار می آید و جا به جایی آن بسیار ساده است. برای سفارش این استخر ایزی ست جدید می توانید همین حالا سفارش خود را از فروشگاه اینتکس سنتر انجام دهید .

 نوع  گرد 
 قطر  183 سانتی متر 
 ارتفاع  51 سانتی متر  
 ظرفیت آب 940 لیتر
 جنس بدنه  پی وی سی برزنتی
 جنس لبه  پی وی سی بادی  
 پمپ  ندارد
 ضمانت  -
 کد محصول  intex 57392

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...