استخر پیش ساخته آب درمانی 2×4

irtex 1031

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
19,600,000
18,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته آب درمانی 2×4 با قیمت مناسب در مرکز فروش استخر پیش ساخته داخل زمین و روکار با قیمت ارزان و ارسال رایگان کالا

استخر پیش ساخته آب درمانی 2×4 یکی از با کیفیت ترین محصولات ایرتکس بوده و همچنین طراحی استخر های پیش ساخته بدین گونه است که استخر از تعدادی پایه و یک بدنه ضخیم تشکیل شده است که می توانید با متصل کرده پایه ها فریم استخر را راه اندازی کنید و بدنه را به آن متصل نمایید تا استخر پیش ساخته آماده شود . برای استفاده از استخر پیش ساخته فوق نیازی به خرید لوازم دیگری نخواهد بود چرا که این محصولات به صورت یک پکیج کامل برای شما ارسال شده و نیازی به لوازم و تجهیزات دیگر ندارید . راه اندازی این استخر تنها 30 الی 60 دقیقه زمانبر خواهد بود با توجه به ظرفیت بالایی که استخر پیش ساخته فوق دارد ، نیاز است تا در انتخاب محل نصب استخر دقت کنید ، زمین هایی که دارای شیب هستند ، گزینه خوبی برای راه اندازی استخر نیستند پس سعی کنید زمینی را انتخاب کنید که صاف باشد و یا شیب زمین را با خاک و ... صاف کنید چرا که پس از پر شدن استخر ، آب وزن زیادی را به پایه هایی که در سطح پایین تری قرار دارد وارد می کند ، در نتیجه ممکن است پایه ها در طولانی مدت آسیب ببیند . در کنار استخر پیش ساخته آماده ایرتکس پمپ تصفیه آب قدرتمند و قوی از نوع فیلتری قرار دارد که می بایست در هنگام راه اندازی آن را نیز به بدنه استخر وصل کنید . البته هرینه پمپ تصفیه را جدا بایستی پرداخت نمایید اتصالات این پمپ ها نیز اهمیت دارد . با توجه به مسائل گفته شده ، شما می توانید برای نصب استخر های پیش ساخته ایرتکس خود از نصاب های فروشگاه اینتکس استفاده کنید ، تا استخر شما را به صورت اصولی در محل تعیین شده شما راه اندازی کنند .

 نوع  گرد 
طول  400 سانتی متر 
 عرض  200 سانتی متر 
 جنس بدنه  برزنتی 
 جنس پایه   آلومینیوم 
 پمپ  دارد 
 نردبان دارد 
 ضمانت  دوساله 
 کد محصول  irtex 1031

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...