استخر پیش ساخته آب درمانی گرد پایه دار فلزی

intex 28332

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
45,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته آب درمانی گرد پایه دار فلزی محصولی جدید و باکیفیت و ارزان قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی انحصاری فروش استخر های پیش ساخته در ایران

استخر پیش ساخته آب درمانی گرد پایه دار فلزی محصولی جدید از این شرکت بوده که برای انواع تفریحات آبی خانگی و خانوادگی مناسب می باشد و برای استفاده سنین بالای 6 سال تولید شده است . این محصول ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که ضخامت و کیفیت بالایی را به همراه خواهد داشت . بدنه ای که در برابر عواملی مانند دما و فشار آب ، ساییدگی های سطحی و حتی قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت . بنابراین می توان با خیالی آسوده از آن در فضای باز استفاده کرد . البته این بدنه اصلی توسط پایه ها یا همان فریم های آلومینیومی راه اندازی شده تا موجب ایجاد استخری با استحکام بالاتر شود . برای این محصول دو دریچه مخصوص تخلیه آب بر روی بدنه اصلی تعبیه شده تا هنگام عدم استفاده از استخر آب درون آن را به راحتی تخلیه کنید . از ویژگی های دیگر این کالا می توان به استفاده از آن در صنعت پرورش ماهی های کوچک اشاره نمود . زیرا نسبت به استخر های سنتی و بتنی در این ابعاد قیمتی بسیار مقرون به صرفه تر خواهد داشت . این کالا به همراه خود یک پمپ تصفیه آب فیلتری  داشته و برای استفاده راحت از استخر یک نردبان پیش ساخته برای آن در نظر گرفته شده است . با توجه به مطالب گفته شده می توان گفت که استخر های پیش ساخته فریمی شرکتی از جمله این استخر پیش ساخته  به صورت یک پکیج کامل برای شما ارسال شده و نیازی به هیچگونه دستگاه و وسیله و تجهیزات دیگری نخواهید داشت . برای سفارش با شماره تماس های مربوطه فروشگاه اینتکس تماس بگیرید . 

 نوع  گرد 
 قطر  549 سانتی متر 
 ارتفاع  132 سانتی متر 
 ظرفیت آب  26420 لیتر 
 جنس بدنه  برزنت 
 جنس پایه  آلومینیوم 
 پمپ  دارد 
 ضمانت  دوساله 
 کد محصول  intex 28332

استخر پیش ساخته آب درمانی اینتکس فوق با توجه به ابعاد بزرگی که دارد می تواند در موارد بسیاری مورد استفاده قرار بگیرد که از جمله این موارد می توان به استفاده های درمانی اشاره داشت . بدنه این محصول کاملا مناسب برای استفاده درمانی می باشد به این خاطر که در ساخت آن از مواد اولیه درجه یک برزنتی دو لایه استفاده شده است تا به راحتی بتواند در برابر حجم آب بالا در دمای مختلف مقاومت از خود نشان دهد . در بخش کف این استخر پیش ساخته که در هنگام استفاده بیشترین فشار را متحمل می شود از پی وی سی سه لایه برزنتی استفاده شده است تا در هنگام نا و آب تنی بعترین عملکرد را از خود نشان دهد .

بر روی قسمت بیرونی دیواره های این محصول از الیاف شمعی برزنتی استفاده شده است تا در برابر نور خورشید ، شرجی و رطوبت مقاوم شود . این نوع ساخت بدنه باعث شده است تا به راحتی بتوانید از آن در فضای باز باغ ، ویلا و یا پشت بام خود استفاده کنید و در واقع دیگر در صورت آب تنی و یا نیاز به آب درمانی نیازی به مراجعه به استخرهای عمومی نخواهید داشت . همچنین امکان استفاه از آب سرد و گرم دورن این محصول به دلیل بدنه با کیفیتی که دارد محیا می باشد و برای این مومضوع محدودیتی نخواهید داشت . اما مقاوم سازی و استحکام بدنه این استخر اینتکس به همین جا ختم نمی شود و برای نگهداری دیواره ها از پایه های نگهدارنده آلومینیومی استفاده شده است . این پایه ها به صورت کاملا آلومینیومی با روکش ضد زنگ می باشند که در صورت برخورد آب با آن ها هیپ گونه زنگ زدگی و یا پوسیدگی صورت نمی گیرد .

پایه های نگهدارنده به دلیل بزرگ بودن ابعاد استخر پیش ساخته علاوه بر بخش های بالایی و پایینی دارای تسمه های نگهدارنده در بخش وسط می باشند . این تسمه های برزنتی با قدرت بالایی که دارند دیواره های استخر را به خوبی به پایه ها متصل می کنند تا از برهم خوردن تعادل استخر به طور کلی به هنگام استفاده جلوگیری به عمل آید . فاصله کارگزاری ستون ها از هم کم می باشد و این باعث می شود تا استخری با پایه های نگهدارنده مقاوم داشته باشید که در هنگام استفاده نیز هیچگونه تحرکی در بدنه مشاهده نشود .

به همراه این محصول یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری با توجه به حجم آب  26420 لیتری که دارد نیاز است تا پاکیزگی آب را به خوبی تضمین کند . برند اینتکس در این راستا برای شما یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری بزرگ قرار داده است که با روشن بودن به صورت مداوم در روز می تواند چندین بار آب داخلی استخر را تصفیه کند و آبی شفاف برای آب تنی را برای شما فراهم کند . علاوه بر پمپ تصفیه یک عدد نردبان آلومینیومی ضد زنگ به ارتفاع استخر نیز درون بسته بندی آن وجود دارد که در استفاده هر چه راحت تر از استخر بسیار کاربردی است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...