استخر پیش ساخته آب درمانی بزرگسال با پمپ 12 ولت

intex 26776GN

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته آب درمانی بزرگسال با پمپ 12 ولت با کیفیت بالا و قیمت پایین با گارانتی کالا و ارسال رایگان محصولات، قابل استفاده در ویلا، پارکینگ، منزل و باغ

استخر پیش ساخته آب درمانی بزرگسال با پمپ 12 ولت با طراحی جذاب و با بهره گیری از بدنه ای طرح دار و خاص روانه بازار شده است تا بتواند یک گزینه جذاب و هیجان انگیز برای خرید خانواده ها به شمار رود . این محصول دارای یک ساختار مستطیل می باشد که از این حیث شبیه به اکثر استخر های پیش ساخته موجود در بازار خواهد بود . این شکل  استخر باعث شده تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن از تمام فضای داخلی این استخر بهره برده و با خیالی راحت خرید این محصول را انجام دهید . دیگر ویژگی خوبی که این محصول داراست بحث طراحی صورت گرفته در بخش بیرونی این استخر پیش ساخته است که با بهره گیری از ساختاری  به رنگ آبی پیاده سازی شده است. این ویژگی سبب شده تا از نظر طراحی این محصول کاملا خاص باشد. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که از نظر رنگ نیز این محصول با ساختار و رنگی و روشن تولید شده است . دیگر خصوصیت مهمی که قطعا برای افرادی که قصد خرید این استخر را دارند سوال خواهد شد بحث جنس بدنه و کیفیت این محصول بوده شما می توانید مشاهده نمایید که از نظر جنس و کیفیت نیز این استخر یک کالای کامل و ایده آل می باشد که به سادگی دچار آسیب نخواهد شد و همین امر نیز سبب خواهد شد که بتوانید به بهترین شکل ممکن به این محصول از نظر جنس و کیفیت نیز اطمینان نمایید . جنس بدنه آن از برزنت می باشد و پایه های آن از آلومینیوم ضد زنگ تشکیل شده است . برای خرید این محصول می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی اینتکس خریداری کنید .

 نوع  مستطیل
 طول  400 سانتی متر 
 عرض  200 سانتی متر 
 ارتفاع  100 سانتی متر 
 جنس بدنه  برزنت 
 جنس پایه  آلومینیوم 
 پمپ  دارد 
 ضمانت  دوساله 
 کد محصول  intex 26776GN

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...