استخر پیش ساخته آب درمانی با پمپ تصفیه 110 ولت

bestway 56439

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته آب درمانی با پمپ تصفیه 110 ولت در نمایندگی فروش استخر پیش ساخته، ارسال رایگان به سراسر کشور، مناسب باغ و ویلا

استخر پیش ساخته آب درمانی با پمپ تصفیه 110 ولت از جدید ترین محصولات شرکت بست وی است که از بهترین اجناس برای ساخت آن استفاده شده است ،  از جمله استخر های پیش ساخته پر فروش این کمپانی می باشد که  در سراسر دنیا به فروش می رسد ، این استخر پیش ساخته همانطور که از نام و تصویر محصول پیدا می باشد به صورت گرد طراحی شده است و ظرفیتی بالایی دارد ، بدین ترتیب نیز می توان به حجم آب بسیار بالای آن پی برد ، به همین دلیل نیز شرکت اینتکس یک پمپ تصفیه کن آب قوی را در کنار محصول قرار داده است تا خریداران گرامی بتوانند پس از استفاده مداوم از استخر و با کثیف شدن و کدر شدن آب داخل آن بتوانند ، آب آلوده و کثیف شده استخر را بدون اینکه آن را تعویض کنند در کم ترین زمان همان آب را تصفیه کرده و با صرفه جویی در وقت ، آب و هزینه استخری بسیار ایده آل را داشته باشند . این محصول که در فروشگاه اینتکس با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد از رویه فایبرگلاسی و بدنه آلومینیومی ساخته شده است به همین دلیل نیز یکی از بهترین و مقاوم ترین استخر های پیش ساخته کمپانی اینتکس می باشد به طوریکه با خیال راحت می توانید این محصول را حتی جایگزین استخر های پتنی ، سیمانی و چوبی کنید . برای خرید این محصول کافی است آن را از طریق سایت نمایندگی اینتکس سفارش داده و یا با شماره های مربوطه تماس بگیرید . 

 نوع  گرد 
 قطر  457 سانتی متر 
 ارتفاع  122 سانتی متر 
 ظرفیت آب  16015 لیتر 
 جنس بدنه  برزنتی 
 جنس پایه  آلومینیوم 
 پمپ  دارد 
 ضمانت  دوساله 
 کد محصول bestway 56439

استخر های پیش ساخته امروزه دارای کاربردهای بسیاری می باشند که در این بخش برای شما استخر پیش ساخته آب درمانی بست وی به همراه پمپ تصفیه آب قوی را معرفی می کنیم . این استخر پیش ساخته دارای قطر بزرگ چهار و نیم متری می باشد که فضای قابل قبولی را برای افراد مصرف کننده فراهم می کند . یکی از کارهایی که در هنگام آب درمانی باید در آب انجام شود ، قدم زدن و راه رفتن درون آب می باشد که با توجه به این فضای بزرگ به طور قطع این امکان برای افرادی که نیاز به آب درمانی دارند مهیا می شود . استخر پیش ساخته فوق که برای شما معرفی می کنیم از بهترین و پر فروش ترین مدل های استخر پیش ساخته بست وی می باشد که توسط این کمپانی تولید شده است .

تصویر این محصول نشان از آن دارد که رنگ بدنه آن تماما آبی می باشد و برای ستون های استخر از رنگ مشکی استفاده شده است که زیبایی بالایی را به آن بخشیده . به همراه این استخر پیش ساخته کلیه لوازم مورد نیاز برای استفاده قرار دارد که در صورت تهیه این استخر دیگر نیازی به خرید لوازم جانبی به صورت جداگانه نخواهید داشت و در واقع با محصولی کامل رو به رو می شوید . نردبان همراه این محصول که دقیقا مطابق با ارتفاع استخر ساخته شده است قابلیت اتصال به لبه های استخر را دارد و جنس بدنه آلومینیومی در ساخت آن استفاده شده است . آلومینیومی که در ساخت این نردبان استفاده شده است از جنس پایه های نگهدارنده استخر می باشد و مزیت بزرگ آن ضد زنگ بودن است . این ضد زنگ بودن باعث می شود که بتوانید از استخر پیش ساخته خود با آرامش خاطر در فضای باز استفاده نمایید .

علاوه بر نردبان آلومینیومی همراه این استخر پیش ساخته ، یک عدد پمپ تصفیه آب 110 ولت نیز برای شما ارسال می شود . این پمپ تصفیه از قدرت بالایی برخوردار است و مطابق با حجم آب داخلی استخر ساخته شده است تا به راحتی بتواند در روز چندین بار آب را تصفیه و مجدد به استخر بازگردانی کند . این پمپ تصفیه به طور مداوم آب استخر را در گردش نگه می دارد و پاکیزگی بالایی را برای شما فراهم می کند و آب استخر را از هر نوع آلودگی به دور می کند . البته که برای پاکیزگی و میکروب زدایی هر چه بیشتر می توانید از قرص کلر نیز استفاده کنید که تاثیر بسیاری خواهد داشت .

نقطه قوت این استخر پیش ساخته را می توان بدنه برزنتی دو لایه آن دانست که در برابر ضربه بسیار مقاوم است . این نوع برزنت همراه با روکش الیاف شمعی که دارد در اغلب استخرهای ساخت بست وی استفاده می شود و امتحان خود را به خوبی پس داده است و از این رو دارای ضمانت کیفیت می باشد . این بدنه برزنتی توسط ستون های آلومینیومی به صورت استوار بر روی زمین نگهداری می شوند . آلومینیوم استفاده شده در ساخت ستون های این استخر پیش ساخته همانند نردبان آن ضد زنگ می باشد و علاوه بر اتصال در قسمت بادی از پایین و وسط استخر با نوار های برزنتی به بدنه استخر متصل شده است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...