استخر طلقی کودک طرح دلفین

bestway 55031

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر طلقی کودک طرح دلفین از استخر های بسیار با کیفیت برند معروف بست وی می باشد که به عنوان یک استخر طلقی اورجینال برای کودکان شناخته می شود . این استخر طلقی جدید بوده و در سال 2022 تولید شده است و طراحی آن در دو سایز صورت گرفته است که شما می توانید آن را در ابعاد دلخواه کودک از فروشگاه اینتکس سنتر خریداری کنید . مدل فوق استخر بزرگ بوده و مناسب برای استفاده چند کودک به صورت همزمان خواهد بود .

استخر طلقی کودک طرح دلفین ، استخری جدید و بسیار دوست داشتنی می باشد که به صورت طلقی تولید شده است . استخر های طلقی به دلیل اینکه کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند ، به محبوبیت بسیار بالایی رسیده اند و بسیاری از مشتریان برای اینکه استخر کودک طول عمر بالایی را داشته باشد ، استخر های طلقی را خریداری می کنند . استخر طلقی کودک طرح دلفین از نمونه استخر های جدید برند بست وی می باشد که در سال 2022 تولید شده و دارای ابعاد بزرگی می باشد ، به طوریکه قطر استخر به 244 سانتی متر می رسد و ارتفاع آن نیز 46 سانتی متر است . این استخر مدل کوچکتری نیز دارد که در صورت نیاز می توانید مدل کوچک تر استخر طلقی کودک طرح دلفین را از فروشگاه سنتر اینتکس خریداری کنید . این استخر راه اندازی بسیار آسانی دارد و به دلیل ابعاد گفته شده برای استفاده سنین 3 سال به بالا مناسب است . ظرفیت استخر طلقی 2074 لیتر است که حجم بالایی خواهد بود . این استخر های طلقی نیز به مانند استخر های بادی سبک هستند ، به طوریکه استخر طلقی کودک طرح دلفین تنها 3.9 کیلوگرم وزن دارد . دیواره های استخر طلقی شبیه به دریا بوده که موجودات بسیار دوست داشتنی همچون دلفین در آن وجود دارد .

 نوع خانگی
 قطر 244 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 رده سنی +3 سال
 ظرفیت 101 لیتر
 جنس بدنه طلق   
 جنس کف پی وی سی
 وزن 3.9 کیلوگرم
کد محصول bestway 55031

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...