استخر طلقی طرح دایناسور

bestway 55022

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,050,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر طلقی طرح دایناسور ساخته شده توسط برند بزرگ بست وی ، طراحی جدید 2022 به صورت منظره و تصاویر دایناسور با بدنه طلقی بسیار مقاوم و با کیفیت . قابلیت راه اندازی بسیار ساده و آسان ، بدون نیاز به باد کردن بدنه . استحکام بسیار بالا نسبت به استخر های بادی . کم حجم و سبک با قطر مناسب برای بازی کودکان . خرید ارزان استخر طلقی طرح دایناسور از فروشگاه سنتر اینتکس .

استخر طلقی طرح دایناسور یکی از زیبا ترین و متفاوت ترین استخر هایی است که برای کودکان ساخته شده و طراحی آن به صورت دایناسور بوده که شرکت بست وی در گذشته طرح کارتونی آن را تولید کرده است که در مدل جدید تر ، تصاویر واقعی تری از دایناسور ها را بر روی بدنه استخر طلقی طراحی کرده است . این استخر دارای بدنه ای طلقی بوده که ضخامت سیار خوبی را دارد و به خوبی می تواند وزن آب را تحمل کند . این استخر ها برخلاف استخر های بادی از هیچ قسمت بادی تشکیل نشده است و به همین دلیل نیازی به باد کردن بدنه نیست و تنها با باز کردن استخر طلقی می توانید داخل آن را با آب پر کنید . کف استخر طلقی برخلاف دیواره های آن از جنس پی وی سی ساخته شده است که نرم تر بوده و میتواند در برابر آسیب دیدگی ها بهتر عمل کند . استخر های طلقی بیشتر به صورت گرد طراحی می شوند . قطر استخر طلقی طرح دایناسور بست وی 183 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 38 سانتی متر می باشد ، به همین دلیل کودکان بالای 3 سال می توانند به سادگی از استخر طلقی طرح دایناسور استفاده کنند . ظرفیت این استخر طلقی 946 سانتی متر است که ظرفیت نسبتا بالایی محسوب می شود و دلیل آن نیز طلقی بودن دیواره های استخر می باشد که به مانند استخر های بادی قطور نیست . وزن استخر طلقی طرح دایناسور نیز 2.2 کیلوگرم می باشد . شما می توانید استخر طلقی طرح دایناسور را از فروشگاه اینترنتی سنتر اینتکس با قیمت ارزان و با تخفیف خریداری کنید .

 نوع خانگی
 قطر 183 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 ظرفیت آب 946 لیتر
 جنس بدنه طلق
 جنس کف پی وی سی
 وزن 2.2
 گارانتی 48 ساعت
کد محصول bestway 5502

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...