استخر توپ کودک مدل ماشین باربی

bestway 93207

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
1,750,000
1,660,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر توپ کودک مدل ماشین باربی از  کیفیت و زیبایی بسیاری برخور دار بوده که ساخت شرکت بست وی است و با توجه به رنگ و طراحی که دارد مورد پسند هر کودکی واقع می شود که می تواند هدیه مناسب و خاصی برای کودک شما باشد .

استخر توپ کودک مدل ماشین باربی از محصولات مقاوم و منحصر به فرد شرکت بست وی بوده و با توجه به شکل ظاهری  و جنسی که دارد تا کنون افراد زیادی را جذب خود کرده است . در طراحی این استخر بادی از رنگ های آبی و صورتی استفاده شده تا ظاهری جذاب به محصول ببخشد و با روحیه کودکان هم خوانی داشته باشد . در میان این استخر بادی یک عدد فرمون و بوق قرار داده شده تا کودک شما علاوه بر تفریح آبی به بازی با ماشین نیز بپردازد .در قسمت پشت آن نیز یک عدد پشتی برای راحتی کودک در حین بازی تعبیه شده است . همچنین در دو طرف این استخربادی دو عدد آینه قرار داده شده است تا کودک خود را در درون ماشین واقعی تصور کند . شما با این محصول 25 عدد توپ بدون پلیسه شرکت بست وی را دریافت خواهید کرد که سبب سرگرمی بیش تر کودک شما می شود . جنس این محصول از وینیل طرح چرم بوده که ماندگاری بالایی برخور دار بوده و در برابر دما و فشار آب و نور خورشید دچار پوسیدگی و رنگ پریدگی و ... نمی شود . همچنین کف این استخر بادی دو لایه بادی بوده و می تواند نشیمنگاه نرم و راحتی برای کودک باشد و کودک در هنگام زمین خوردن دچار آسیب نمی شود . به دلیل وزن و حجم کمی که این محصول دارا است می تواند همراه ایده آلی در سفر برایتان باشد . برای راه اندازی این محصول کافی است پمپ باد را به این محصول متصل کنید و با آسودگی و در حداقل زمان آن را باد کنید . برای سفارش محصول به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و اقدام به خرید آنلاین و حضوری کنید .

 نوع خانگی , مسافرتی
 سازنده بست وی
 طول 135 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع کلی 43 سانتی متر
 جنس رویه وینیل
 طرح رویه طرح دار باربی
 سایر ویژگی هاوزن بسته بندی  2.5 کیلو گرم
 دارای توپ رنگی همراه
 دارای کف بادی
 شناسه محصول bestway 93207

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...