استخر توپ کودک طرح قطار

bestway 93503n

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
1,980,000
1,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر توپ کودک طرح قطار از نمونه استخر توپ های منحصر به فرد و متفاوت است که در سال 2020 توسط شرکت بست وی وارد بازار شده است .

استخر توپ کودک طرح قطار از سری استخر های تولید شده توسط شرکت بست وی است با رعایت استانداردهای جهانی روانه بازار شده است . این محصول به شکل کابین قطار طراحی شده ودر آن از رنگ های آبی و زرد و قرمز استفاده شده تا  توجه هر کودکی را به خود جلب کند . جلوی این استخر بادی قسمت طلق مانندی قرار دارد که از بدنه جدا می شود تا کودکان بتوانند به راحتی از آن عبور کنند . در قسمت پشت آن نیز یک سقف یا سایه بان نصب شده تا کودکان بتوانند در مقابل نور خورشید , فضاهای باز یا حیاط و پشت بام خانه از این استخر توپ استفاده کنند . جنس این محصول وینیل ضخیم بوده که در مقابل نور خورشید و حتی رطوبت مقاوم بوده و کیفیت خود را حفظ می کند . در ساخت وینیل از مواد غیر شیمیایی استفاده شده و ممنوعیتی برای کودکان ندارد و مشکلی برای آن ها ایجاد نمی کند . لازم به ذکر است که جنس کف آن دو لایه بادی است و به دلیل نرمی که دارد حس آرامش بخشی را به کودک منتقل می کند . درون این استخر بادی 25 عدد توپ رنگی قرار دارد که سبب سرگرمی بیش تر کودک شما می شود . این محصول دارای وزن بسته بندی 3 کیلو گرم بوده و به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد به همین علت در هنگام مسافرت نیز کاربرد دارد . با توجه به ابعادی که این محصول دارا است مناسب کودکان 2 تا 6 سال می باشد .برچسب و جعبه تعمیرات از محصولاتی هستند که در کنار این استخر بادی قرار دارند تا در صورت سوراخ شدن محصول آن را در حداقل زمان ترمیم کنید . راه اندازی این استخر بادی به وسیله پمپ باد دستی یا برقی در کمترین زمان امکان پذیر است . برای خرید این محصول به نمایندگی ینتکس مراجعه کنید و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا این استخر بادی را درب منزل یابه صورت حضوری تحویل بگیرید . 

 نوع خانگی , مسافرتی
 شرکت سازنده بست وی
 طول 132 سانتی متر
 عرض 94 سانتی متر
 ارتفاع 89 سانتی متر
  جنس رویه وینیل 
  جنس کف وینیل دو لایه
 سایر ویژگی ها وزن بسته بندی 3.1 کیلو گرم
 دارای 25 توپ رنگی همراه
 دارای کف بادی
 مناسب سنین +2 سال
 شناسه محصول bestway 93503n

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...