استخر توپ بادی کودک با طرح بولدوزر

Bestway 52278

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر توپ بادی کودک با طرح بولدوزر جدیدترین محصول بست وی در سال 2020 برای کودکان بالاتر از2 سال و دارای وزن و حجم کم و ساختار پرتابل خریداری از فروشگاه رسمی محصولات بادی در تهران و شهرستان ها با ارسال سریع

استخر توپ بادی کودک با طرح بولدوزر یکی دیگر از باداوم ترین محصولات کارخانه بست وی تولید 2020 برای کودکانه بالاتر از 2 سال با طراحی فانتزی و بدنه کاملا مقاوم می باشد. این محصول زیبا را با بهترین نوع جنس بدنه از نوع پی وی سی طرح چرم طراحی و تولید کرده اند. این نوع جنس بدنه نرم و باداوم بوده و در برابر وزن و فشار بالا کاملا مقاوم باقی می ماند. به همین دلیل بوده که شما می توانید از این استخر توپ بادی در فضای باز نیز استفاده کنید. محصول از ساختار پرتابل و وزن بدنه سبک برخوردار بوده و در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود. به همین دلیل برای استفاده در زمان سفر نیز توصیه می شود. در داخل بسته بندی محصول تعداد 25 عدد توپ پلاستیکی بدون پلیسه نیز وجود داشته پس دیگر نیاز به تهیه توپ رنگی برای استخر توپ فرزند خود را نخواهید داشت. بخش کف محصول از نوع بادشو طراحی شده به همین دلیل کودک در زمان بازی کامل راحت خواهد بود. ظاهر این محصول بر گرفته از یک ماشین بولدوزر زرد رنگ بوده که در بخش انتهای آن یک درب برای تردد آسان کودکان به داخل استخر توپ تعبیه شده است. بخش ابتدای بولدوزر قابل حرکت بوده و به سمت بالا نیز توسط یک بند کاملا حرکت خواهد کرد. برای خرید این استخر توپ شیک و متفاوت می توانید به نمایندگی رسمی سنتراینتکس در ایران مراجعه نمایید.

نوعخانگي، مسافرتی
شرکت سازنده بست وی
طول 198 سانتي متر
عرض 105 سانتي متر
ارتفاع کلی 84  سانتي متر
جنس بدنه pvc
جنس بخش کناری pvc رنگی
جنس کف pvc دولایه
پمپ -
نوع پمپ -
ساک حمل -
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 4 کیلوگرم
 داراي 25 توپ رنگی بدون پلیسه
 دارای کف بادی و نرم
رده سنی : 2 سال به بالا
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...