استخر بادی گرد کودک طرح دار

PC-67554

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
87%
7,380,000
1,020,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد کودک طرح دار محصولی جدید با قطر و ارتفاعی استاندارد برای کودکان 3 تا 6 سالف مناسب برای استفاده در محیط های خانگی و ویلایی

استخر بادی گرد کودک طرح دار نمونه ای از محصولات زیبا و دوستداشتنی می باشد که کودکان و خردسالان می توانند با بهره گیری و استفاده از این استخر به سادگی از آن در فصول گرم سال استفاده کرده و لذت ببرند. دارا بودن ظاهر طرح دار و شکیل باعث شده تا شما یک محصول عالی و ایده ال را برای استفاده در محیط های خانگی، ویلا و باغ ها را داشته باشید. از ویژگی اصلی و البته مهم در این استخر بادی که قطعا تاثیر بالایی در جذب مشتریان و خریداران آن داشته است نوع ساختار و ظاهر این استخر بادی می باشد، در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این استخر ظاهری گرد را داراست که با بهره گیری از سه لایه گرد به صورت پرس شده روی هم قرار گرفته اند که با پیاده سازی طرح دریایی و یا به عبارت دیگر طرح آکواریومی طراحی شده بر روی این محصول باعث شده ظاهری متفاوت را داشته باشد. همچنین در خصوص طراحی این محصول بحث رنگ بندی آن نیز تاثیر بالایی در زیبایی های محصول داشته است که با رویه ای شفاف و سفید رنگ همراه اشکال حیوانات با رنگ های شاد و جذاب باعث شده محصولی دیدنی را ایجاد شود. دیگر نکات مهمی که این استخر بادی دارا می باشد بحث کیفیت و جنس بدنه این کالا است تا شما خریداران با خیالی آسوده کودکان خود را به آن بسپارید. همانطور که در دیگر محصولات بادی ذکر شده بدنه این نوع از محصولات از PVC شکل گرفته اند که این کالا با بهره مندی از رویه طرح دار طرح چرم و هم چنین بدنه ای شفاف باعث شده تا در عین کیفیت بالا، زیبایی دو چندانی را هم به خریدار ارائه شود. PVC از بهترین اجناس موجود در بازار بوده است که شرکت اینتکس تمام محصولات بادی خود به دلیل مقاومت بالای این جنس در برابر عوامل محیطی، رطوبت، دمای آب، تابش مستقیم نور خوردشید  و... تولید کرده است. شما می توانید این استخر بادی را با بهترین امکانات، راه اندازی آسان و سریع، 48 ساعت ضمانت تست کالا، برچسب تعمیر و قیمتی ارزان از نمایندگی سنتر اینتکس به صورت حضوری و یا اینترنتی خریداری کنید. 

 نوع خانگی
 قطر 157 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 ظرفیت 302 لیتر
 جنس PVC وینیل طرح دار
 پمپ باد _
 برچسب تعمیر  دارد
 گارانتی 48 ساعت 
 کد محصول PC-67554

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...