استخر بادی گرد کودک با کف طرح دار

jilong 55640

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
840,000
780,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد کودک با کف طرح دار از سبک ترین و کوچک ترین استخر های تولید شده برای استفاده سنین کودک و خردسال، با قیمت ارزان و ارسال رایگان به تمام نقاط کشور

استخر بادی گرد کودک با کف طرح دار با رنگبندی های شاد و جذاب، نمونه ای از محصولات خلاقانه نمایندگی اینتکس می باشد که پس از ورود به بازار ایران توانسته استقبال فوق العاده ای از سوی مشتریان و خریداران بدست آورد. ظاهر این محصول به شکل زیبایی طراحی شده که به دلیل داشتن رنگبندی های شاد و جذاب خود مانع از خستگی کودک در هنگام استفاده خواهد شد. همچنین داخل این استخر بادی کودک طرحی جذاب و دوستداشتنی پیاده سازی شده است است تا کودک در هنگام استفاده لذت یک آب تنی فوق العاده را تجربه کند. لازم به ذکر است ارگونومی ساخت این استخر به صورت لایه ای و یا به اصطلاح طبقه ای می باشد که هر بخش آن به صورت جداگانه توسط دریچه ی مخصوص خود راه اندازی می شوند که این ویژگی علاوه بر ایجاد نرمی و انعطاف پذیری کالا باعث می شود در صورت بروز هر گونه مشکل بر لایه زیرین استخر، لایه دوم همچنان شکل خود را داشته باشد تا همچنان مورد استفاده کودک شما قرار گیرد. علاوه بر این موارد این استخر بادی کودک با داشتن ابعاد کوچک و وزن سبکی که دارد به راحتی و بدون هیچ دردسری به راحتی و در هر مکانی قادر به راه اندازی و جا به جایی خواهد بود. در رابطه با جنس این استخر باید عنوان کرد که این کالا نیز مانند دیگر محصولات تولید شده از نوعی پی وی سی با طرح چرم تهیه شده که این نوع اجناس به دلیل مقاومت بالا، در مقابل نور خورشید و یا دماهای مختلف آب آسیبی به بدنه وارد نخواهد کرد و به همین دلیل میتوان بدون نگرانی از آن را در هر شرایطی استفاده نمود. باید عنوان کرد از دیگر ویژگی های این استخر بادی کودک میتوان به انعطاف پذیری فوق العاده آن اشاره کرد که هنگام بسته بندی و عاری از باد، بسیار کم حجم خواهد شد و مشکلی برای جابجایی و حمل آن به وجود نخواهد آمد. از این رو میتوانید این کالای بادی را به همراه 48 ساعت ضمانت تست و قیمتی مقرون به صرفه از فروشگاه اینترنتی سنتر اینتکس خریداری نمایید. 

 نوع خانگی 
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 12.5 سانتی متر
 ظرفیت آب 21 لیتر
 جنس بدنه PVC ضخیم 
 جنس کف PVC طرح دار و دو لایه
 پمپ باد _
 اقلام همراه برچسب تعمیر, دفترچه راهنما
 کد محصول  jilong 55640

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...