استخر بادی گرد کودک با طرح ماهی

bestway 53056E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد کودک با طرح ماهی از محصولات جدید با شکل و ظرحی فانتزی برای کودکان و خردسالان جهت آب بازی و تفریحات تابستانی درتمامی محیط های خانگی، فروش در نمایندگی محصولات بادی اینتکس

استخر بادی گرد کودک با طرح ماهی نمونه ای از مجموعه استخر های تفریحات آبی کودکان 2 تا 4 سال می باشد که توسط بست وی تولید و روانه بازار جهانی ایران شده است که با خرید آن می توانید بستری ایمن و جذابی را برای کودکان خود با هر رده سنی ایجاد کنید تا در فصول گرم سال بتوانند در محیط های باز و یا حتی سرپوشیده با استفاده از استخر های بادی به آب تنی و بازی بپردازند. ساخت و ارگونومی صورت گرفته در این محصول به شکل گرد طراحی شده که قسمت آن به صورت یکدست به رنگ آبی تولید شده که لبه های آن از ترکیب رنگ های سفید و قرمز تهیه شده که بر روی آن طرح یک طناب نیز نقش گرفته، که این امر باعث شده محصولی چشم نواز و دوستداشتنی برای کودکان باشد. ظاهر این استخر بادی همانطور که در عنوان آن ذکر شده است شبیه به ماهی طراحی شده که دهانه آن به صورت یک دروازه عمل می کند و این امر باعث شده کودک در هنگام بازی و سر خوردن هیجان بیشتری را تجربه کند. در رابطه با راه اندازی محصول باید عنوان کرد که این محصول نیز همانند اکثر محصولات بادی به ساده ترین روش توسط پمپ باد های دستی و یا برقی از طریق مخزن های نصب شده بر روی بدنه اقدام به پر کردن هوای درون آن کنید. از مهمترین مزایای این استخر بادی می توان به جنس بدنه آن اشاره کرد که همه افراد در هنگام خرید این نوع محصولات بادی توجه بالایی خواهند داشت، به همین دلیل نمایندگی اینتکس برای جلب رضایت و بالا بردن کیفیت محصولات خود جنس بدنه این استخر را از مرغوب ترین و مستحکم ترین نوع PVC ساخته که این نوع اجناس به دلیل ضخامت بالا و سازگاری با محیط قابل استفاده در تمامی محیط های خانگی، ویلاها، باغ ها، پارکینگ ها و پشت بام های منازل خود می باشد. همچنین این استخر بادی از وزن و ابعاد استانداری بر خوردار می باشد که به همین دلیل می توانید به آسانی آن را جمع نموده و آن را در سفرهای خود نیز همراه داشتخ باشید. این استخر را بادی کودک را هم اکنون می توانید با کمترین قیمت به همراه ضمانت تست کالا، چسب تعمیر برای ترمیم آسیب دیدگی ها از سایت و یا فروشگاه اینتکس اقدام به خرید کنید. 

 نوع خانگی , سفری
 طول 236 سانتی متر
 عرض 198 سانتی متر
 ارتفاع 139 سانتی متر
 ظرفیت آب 50 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 پمپ باد _
 وزن کالا 5 کیلو گرم
 چسب تعمیر دارد
 کد محصول bestway 53056E

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...