استخر بادی گرد کودک با طرح رنگین کمان

intex 58449

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9%
1,390,000
1,270,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد کودک با طرح رنگین کمان با سایز و ابعادی متناسب با قد و سایز کودکان، ارزان قیمت و مقرون به صرفه، با کیفیت و دوام بسیار بالا، قابلیت استفاده در تمامی مکان های خانگی و مسافرتی

استخر بادی گرد کودک با طرح رنگین کمان از محصولات زیبا و کاربردی از برند بزرگ اینتکس می باشد که برای تولید آن به روحیات کودکان و خردسالان توجه بالایی شده است که به دلیل رنگبندی های زیبا و شادی که برای آن در نظر گرفته شده، توانسته محصولی محبوب و دوستداشتنی در میان سنین 1 تا 4 سال باشد که علاوه بر استفاده به عنوان استخر بادی می توان از آن به عنوان استخر توپ و یا وان حمام کودک نیز استفاده کرد. در طراحی این استخر بادی کودک از متدهای روز دنیا بهره گیری شده است و به خوبی می توانید با خرید آن شاهد یکی از استاندارد ترین استخر های بادی کودک باشید که می تواند بهترین گزینه برای هدیه به عزیزان خود باشد. ساختار این استخر بادی به صورت سه لایه می باشد که در طراحی آن از رنگبندی های شاد، به صورت رنگین کمان استفاده شده است که بی شک هر کودکی را برای بازی و آب تنی تشویق خواهد کرد تا روز شاد و مفرحی را شروع کند. لازم به ذکر است در قسمت کف این محصول از رویه بادشو و چند لایه استفاده شده تا کودک در هنگام ایستادن دچار لیز خوردگی نشود که این خصوصیت یکی از ویژگی های مهم این محصول به شمار می آید تا با اطمینان خاطر تمام کودکان خود را درون آن قرار دهید. در ساخت جنس بدنه این استخر از PVC با کیفیت و طرح چرم استفاده شده است که این نوع اجناس به دلیل مقاومت در برابر فشار و ضربه یکی از اجناس رایج در تولید محصولات بادی می باشد تا شما خریداران عزیز بتوانید خریدی لذت بخش و مطمئن را تجربه کنید. باید عنوان کرد که PVC به علت دوام و سازگاری با تمامی محیط، قابلیت استفاده در برابر تابش مستقیم نور خورشید، رطوبت، دمای آب و... را دارد تا در صورت دلخواه نیز بتوانید از آن در مسافرت های خود نیز بهره ببرید. همچنین راه اندازی این استخر به راحتی و در کمترین زمان توسط پمپ های باد دستی و یا اتوماتیک  از طریق محفظه های باد امکان پذیر می باشد. هم اکنون در صورت تمایل به خرید این استخر بادی می توانید با مراجعه به سایت اینتکس آن را با کمترین قیمت و اقلام همراه تهیه نمایید تا در اسرع وقت درب منزل محصول خود را تحویل بگیرید. 

 نوع خانگی
 قطر 168 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 ظرفیت آب 480 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 پمپ باد _
 وزن 1.8 کیلو گرم
 اقلام همراه برچسب تعمیر, دفترچه راهنما
 کد محصول  intex 58449

استخر بادی گرد کودک با طرح رنگین کمان یکی از مناسب ترین استخر های بادی برای بازی کودکان می باشد که از جنس و طرح مناسب برخوردار بوده است. این استخر بادی دارای ارگونوم گرد به صورت سه طبقه متصل یه یکدیگر بوده که به زیبایی محصول افزوده است. این استخر بادی گرد دارای بدنه طرح دار با طرح رنگارنگ بوده است که هنگام بازی لذتی بی نظیر برزای کودکان به ارمغان آورده است. این محصول از استخر های بادی تولید شده با بهترین کیفیت و بالا ترین مقاومت در برابر شرایط جوی و دمای آب می باشد که مخصوص کودکان بوده و در طراحی و رنگ بندی زیبایی عرضه شده است. این استخر بادی از جنس PVC با روکش طرح چرم ساخته شده است و یکی از بهترین و سبک ترین استخر های بادی برای فرزندان شما می باشد.

جنس بدنه 

کارخانه بست وی بدنه این استخر بادی کودک را از بهترین نوع وینیل رنگی طراحی و تولید کرده است. بخش کف محصول همواره با سطح زمین در تماس بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل از نوع وینیل دولایه تولید می شود. این جنس بدنه موجب طول عمر چشمگیر و بالای استخر بادی شما و شما می توانید از آن در فضای باز نیز استفاده کنید. زیرا تغییرات شرایط آب و هوایی و یا تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر طول عمر این استخر بادی کودک ندارد.

کاربرد بالای کالا

این استخر بادی همواره به دلیل حجم کم و صفه جویی در مصرف آب همچنین با توجه به ساختار پرتابل و سبک خود در میان مصرف کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. این استخر بادی ها زیبا به دلیل راه اندازی سریع و ساختار پرتابل در کنار جنس بدنه درجه یک خود توانسته اند به انتخاب مناسب برای خانواده ها تبدیل شوند.

نحوه سفارش

برای استفاده از محصول ابتدا آن را از بسته بندی خارج کرده و در یک فضای کاملا صاف باز کنید. سپس از طریق دریچه های بدنه و با استفاده از یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی این محصول در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود. برای مراقبت از این استخر بادی لازم بوده از فرو کردن اجسام نوک تیز به بدنه و یا پرش بر روی دیواره های آن جدا بپرهیزید. این استخر بادی توسط پمپ باد محصولات بادی در مدت زمان بسیار کوتاه قابل راه اندازی می باشد. در صورت خرید این استخر بادی کودک با نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید و بهترین محصول را با مناسب ترین کیفیت خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...