استخر بادی گرد کودک با رنگ صورتی

bestway 76042

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
890,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد کودک با رنگ صورتی با قیمت ارزان و مقرون به صرفه، با کیفیت و با دوام ، مناسب برای سنین 2 تا 5 سال، گارانتی تست کالا و ارسال رایگان

استخر بادی گرد کودک با رنگ صورتی از کالا های جدید با طرحی منحصر به فرد و زیبا بوده است که بر روی آن طرح هایی از انیمیشن معروف و جذاب دیزنی می باشد که بسیار محبوب در نظر کودکان خواهد بود تا آن ها را برای یک بازی و آب تنی تشویق کند. طراحی و ارگونومی این استخر کودک به صورت گرد و طبق ای طراحی شده که بر روی آن عکس هایی از انیمیشن دوستداشتنی و محبوب میکی موس بوده است که به دلیل رنگ صورتی آن می تواند بهترین گزینه برای دختران باشد. همچنین باید عنوان کرد این استخر بادی به دلیل ارگونومی گردی که دارا م باشد می توان علاه بر استخر آب، به عنوان استخر توپ و وان بادی برای استحمام فزرند خود در حمام نیز استفاده نمایید. همانطور که می دانید برای یک خریدار، جنس بدنه از مهم ترین بخش هایی می باشد که در هنگام خرید به آن توجه بالایی خواهد شد، به همین دلیل کمپانی بزرگ بست وی جنس بدنه این استخر بادی را از پی وی سی طراحی و روانه بازار کرده است که این نوع از ساختار نمایانگر کیفیت و دوام کالا می باشد و در برابر صدمات، فشار آب، رطوبت، نور خورشید و... بسیار مقاوم بوده تا با خیالی آسوده اقدام به سفارش و استفاده آن در تمام فضاهای باز و سرپوشیده کنید. راه اندازی کالا نیز به ساده ترین روش توسط یک پمپ باد لوازم بادی در سریع ترین زمان ممکن، از طریق دریچه های نصب شده بر روی بدنه اقدام به پر کردن هوای درون آن کنید. برای خرید این کالا هم اکنون می توانید با تماس با شماره های درج شده در سایت و یا با مراجعه به فروشگاه اینتکس اقدام به سفارش این استخر بادی کنید. 

 نوع خانگی
 طول 92 سانتی متر
 عرض 92 سانتی متر
 ارتفاع 15 سانتی متر
 ظرفیت آب 90 لیتر
 جنس بدنه  PVC رنگی و طرح دار
 جنس کف PVC ضخیم و دو لایه
 پمپ باد ندارد
 کد محصول  bestway 76042

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...