استخر بادی گرد طرح دار جدید

intex 30005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
1,350,000
1,280,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد طرح دار جدید مناسب برای انواع محیط های خانگی و ویلایی، برای کودکان بالا 2 سال با سایز و ابعادی مناسب به همراه ارسال رایگان به سراسر کشور

استخر بادی گرد طرح دار جدید یکی دیگر از انواع بهترین و پرفروش ترین استخر بادی کودک برای رده سنی کمتر از 5 سال بوده است. این استخر بادی از طراحی ظاهری متناسب و تقریبا ساده ای تشکیل شده تا بتوانید در فضای محدود آپارتمان نیز از آن برای تفریح فرزندان خود استفاده کنید. ارتفاع و قطر مناسب این استخر بادی علاوه بر ایجاد یک محیط ایمن و راحت برای بازی کودکان موجب شده تا کمترین فضای ممکن در داخل منزل اشغال شود. از طرفی رویه این محصول دارای جنسی از مواد مرغوب پی وی سی طرح چرم می باشد. این نوع جنس بدنه در کنار دوام بالا و طول عمر فوق العاده زیادی که داشته به سادگی می تواند در برابر تغییرات شرایط جوی آب و هوا مانند دماهای مختلف آب و تابش مستقیم نور خوشید کیفیت خود را حفظ کرده است. ارگونومی ساخت این کالا به گونه ای است که دارای دیوار هایی متشکل از سه لایه بوده که هر یک از این لایه توسط یک دریچه باد اختصاصی راه اندازی خواهد شد. بر روی بدنه این محصول طرح های فانتزی و انیمیشنی متناسب با روحیات کودکانه وجود داشته که به جذابیت ظاهری استخر بادی فوق می افزاید. این استخر بادی را با توجه به سایز بدنه ایده آل می توانید به عنوان استخر توپ و یا حتی وان حمام بادی کودک استفاده کنید. همچنین لازم به ذکر است کیفیت جنس بدنه محصول موجب شده تا این کالا قابل استفاده در تمام فضاهای باز و سرپوشیده و یا حتی زمان سفر باشد. گفتنی است برای راه اندازی سریع محصول نیاز به تهیه یک عدد پمپ باد دستی اینتکس نیز وجود داشته که شما می توانید به مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس این استخر بادی را با تخفیف عالی خریداری نمایید. استخر بادی گرد طرح دار جدید را می توانید از فروشگاه اینترنتی اینتکس با ارزان ترین قیمت و اطمینان از اصل بودن کالا خریداری نمایید.

 نوع خانگی
 ظرفیت آب   95 لیتر 
 قطر  90 سانتی متر
 ارتفاع  35 سانتی متر
 پمپ -
 اقلام همراه برچسب تعمیرات 
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 2 کیلوگرم
 کد محصول   intex 30005

استخر بادی گرد طرح دار جدید یکی از محصولات تولید شده توسط بست وی در سال 2020 و عرضه شده در سال 2021 می باشد که از طراحی بسیار زیبا و معقولی بهره مند است. این کالا دارای رویه کاملا براق می باشد و ساختار وینیل آن باعث می شود که در برابر فشار و ضربه مقاومت بسیار خوبی از خود نشان دهد. بدنه اصلی از سه حلقه روی هم ساخته شده و اشکال کارتونی دارد که برای کودکان کاملا جذاب است. رده سنی اعلام شده از سوی سازنده برای این محصول بالای ۲ سال بوده و می توان آن را به عنوان استخر توپ نیز مورد استفاده قرار داد. 

بدنه ضد سایش و پوسیدگی

جنس بدنه این محصول از وینیل بوده که در برابر تابش مستقیم خورشید و انواع دمای آب دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و به هیچ عنوان دچار پوسیدگی و یا تغییر شکل نخواهد شد. بخش کناری آن نیز از وینیل رنگی بوده و همانطور که گفته شد این ترکیب رنگی جذاب برای کودکان بسیار زیبا بوده و باعث نشاط آن ها می شود. همچنین قسمت کف استخر نیز از وینیل دو لایه می باشد. دلیل دو لایه بودن کف این استخر این است که کودکان شما دارای سطحی بسیار نرم را زیر پای خود داشته باشند و هنگام زمین خوردن در استخر دچار آسیب دیدگی نشوند. در واقع این دولایه بودن کف استخر ایمنی کودکان را فراهم کرده است.

نحوه راه اندازی

برای راه اندازی این محصول شما به تنها چیزی که نیاز دارید یک پمپ باد است که می توانید آن را از سایت فروشگاه اینتکس و در قسمت پمپ باد تهیه نمایید. پس از تهیه پمپ استخر بادی را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح صافی قرار می دهیم. درب ورودی دریچه هوای استخر را باز کرده و سری پمپ را در آن قسمت قرار می دهیم و منتظر می مانیم تا استخر باد شود. سپس پس از باد شدن درب ورودی هوای استخر را بسته و درون استخر آب میریزیم تا آماده ی استفاده ی کودکان شود.

سفارش کالا

این محصول یک وسیله تفریحی آبی برای کودکان محسوب می شود که توسط شرکت اینتکس طراحی و ساخته شده است. این محصول می تواند یک هدیه خوب و نشاط آور برای کودکان در فصل تابستان باشد و همچنین در فصل های دیگر نیز می توان از این استخر به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد و ان را درون منزل قرار داد. شما می توانید این استخر را در حیاط منزل، پشت بام و همچنین در مسافرت استفاده کنید تا شادی و نشاط را به کودکان خود هدیه دهید. این محصول را می توانید از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...