استخر بادی گرد سه لایه بست وی

Bestway 51042

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
1,500,000
1,380,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد سه لایه بست وی به همراه ضمانت نامه دو ساله، ارسال رایگان و سریع محصول، با قیمتی عالی و مقرون به صرفه

استخر بادی گرد سه لایه بست وی یکی از استخر های بادی بسیار زیبا و دوست داشتنی کمپانی بست وی است که مناسب استفاده کودکان بالای 2 سال می باشد. یک وسیله تفریحی بسیار مناسب برای کودکان در فصل تابستان است و از طراحی و رنگ های بسیار جذابی بهره می برد. جنس بدنه این استخر از pvc بوده و جنس کفی آن نیز از وینیل 2 لایه بوده که کیفیت بسیار خوبی دارد و به راحتی پوسیده و یا پاره نمی شود. ظرفیت آب این استخر بادی  445 لیتر می باشد و همینطور می توان بدون اینکه درون آن آب ریخت، مورد استفاده کودکان قرار داد. لازم به ذکر است جنس بدنه این کالا یکی از مهمترین خصوصیات این محصول بادی می باشد چرا که اکثر مصرف کننده ها این خصوصیت را جزو اولویت های خرید خود قرار می دهند. در رابطه با این محصول نیز باید گفت که جنس بدنه ان از نوع وینیل می باشد که فوق العاده مقاوم است. همچنین کف این محصول نیز از نوع وینیل بوده که باعث شده تا به راحتی کودک شما بر روی ان بازی کند و آسیب نبیند. استخر بادی گرد دو لایه بست وی یک محصول مقاوم و زیبا می باشد که حتی به عنوان استخر توپ نیز در فصل سرد سال کاربرد دارد. این محصول مناسب برای کودکان بالای 2 سال می باشد که کودک شما را تا ساعت ها مشغول بازی می سازد. اگر قصد خرید یک استخر بادی زیبا و چشم نواز را دارید پیشنهاد می کنیم این محصول را از دست ندهید و هم اکنون آن را از سایت نمایندگی اینتکس تهیه نمایید.

 نوع خانگی
 وزن استخر  1.5 کیلوگرم
 قطر 150 سانتی متر
 ارتفاع 53 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 ظرفیت آب  445 لیتر
 پمپ -
 کد محصول Bestway 51042

استخر بادی گرد سه لایه بست وی یکی از جدید ترین استخر های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی برای سنین بالای 3 سال بوده که ساخته شده از جنس PVC وینیل شفاف با رویه طرح دار می باشد. این استخر ساختار بدنه سه لایه داشته که هر کدام از لایه های بدنه توسط دریچه باد مجزایی راه اندازی می شوند. محصولی که نه تنها به عنوان استخر آب بلکه به عنوان استخر توپ نیز کاربرد خواهد داشت. این استخر کیفیت بدنه مناسبی داشته به همین دلیل قابل استفاده در فضای باز و در معرض نور و گرمای آفتاب خواهد بود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به داشتن حجم و وزن کم برای حمل و راه اندازی در هر محل مورد نظری اشاره نمود.

طراحی بدنه گرد و سه لایه 

طراحی و ساختار بدنه اصلی به صورت گرد بوده و از دیواره هایی سه لایه بهره مند می باشد که هر لایه توسط دریچه باد مجزایی راه اندازی می شود بنابراین تغییر در ارتفاع و عمق این استخر کاملا بر عهده مصرف کنندگان خواهد بود. استخر بادی سه لایه کودک تنها در یک رنگ تولید شده که قسمت بیرونی آن به رنگ آبی و داخل بدنه نیز دارای رنگ نقره ای رنگ می باشد به همین دلیل هنگام پر کردن استخر از آب جلوه زیبایی به خود خواهد گرفت.

جنس بدنه و انعطاف بالا

این استخر بادی کودک ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل بوده که در برابر دما و فشار آب و همچنین نور آفتاب مقاوم می باشد از همین رو می توان در فضای باز نیز از این استخر بادی استفاده کرد. جنس بدنه مورد استفاده در این محصول دارای انعطاف بالایی بوده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را داشته باشد. قابلیتی که موجب حمل و جا به جایی راحت تر حتی در مسافرت ها خواهد شد.

مشخصات ظاهری 

بدون شک بزرگ ترین مزیت این استخر جدا زا هر ویژگی دیگری که داشته باشد ابعاد آن است، قطر 153 سانتی متر و ارتفاع 53 سانتی متری، مساحتی را برای تفریحات خانوادگی یا چند کودک به صورت همزمان ب ارمغان می آورند که هیچگاه با هیچ استخر مشابهی آن را بدست نخواهید آورد، در ادامه باید گفت که ظرفیت آب این استخر برابر با 445 سانتی متر بوده است. لازم به ذکر است مقاومت بدنه بالا دارای ابعاد مناسب قابل استفاده در بسیاری از مکان ها برای استفاده کودکان حداکثر دو نفر می باشد که فضای کافی را برای بازی و فعالیت کودکان فراهم می نماید.

راه اندازی محصول و نحوه خرید

برای باد زدن و راه اندازی محصول کافیست با توجه به اندازه دریچه های باد تعبیه شده روی بدنه اصلی نازل پمپ باد متناسب با آن ها را وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. برای خرید استخر بادی سه لایه بست وی کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...