استخر بادی گرد با طرح ستاره

intex 59421

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
754,000
695,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد با طرح ستاره قابل خریداری از فروشگاه معتبر اینتکس به همراه ضمانت نامه و گارانتی تعمیر

استخر بادی گرد با طرح ستاره در واقع یکی دیگر از استخر های بادی کودک بوده که با طرح های ستاره ای خاصی تولید شده است. محصولی که دارای کف ساده دو لایه بوده و هنگام استفاده هیچ گونه اذیت کردن را نیز نخواهد داشت. این استخر به دلیل استفاده از روکش شفاف بر روی بدنه خود از زیبایی خاصی برخوردار بوده که سبب شده تا طرفداران زیادی را نیز به خود جلب کند. از دیگر ویژگی های این کالا راه اندازی سریع و داشتن وزن مناسب و قابل حمل در هر مکانی می باشد. بدنه ی این استخر بادی کودک گرد از جنس پی وی سی بوده و دارای مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه می باشد. در داخل این محصول دیواره هایی تعبیه شده تا در مقابل فشار، مقاومت بالایی نشان دهد و به هیچ عنوان دچار مشکل نشود. قسمت کف این محصول از پی وی سی دولایه تهیه شده تا در برابر فشار آسیبی به استخر وارد نشود و همچنین قسمت کناری استخر نیز از پی وی سی بوده و مناسب برای استخر کودک می باشد. لازم به ذکر است برای راه اندازی این محصول می بایست پس از خارج نمودن آن از جعبه مخصوص خود، بر روی سطحی صاف قرار داد و اقدام به اتصال پمپ باد به آن نمود. در هنگام باد شدن آن نیز می توانید با فشار دادن آن از میزان باد مطلع شوید و به میزان دلخواه آن را باد کنید. همچنین برای مراقبت نیز باید محصول را از اشیاء تیز دور نگهداری کرد زیرا در صورت برخورد می تواند به محصول آسیب برساند. استخر بادی گرد با طرح ستاره محصولی با کیفیت بوده و از سری محصولات پرطرفدار این شرکت می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند.

 نوع خانگی
 قطر  122 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 ظرفیت آب 150 لیتر 
 وزن استخر 1.5 کیلوگرم
 پمپ -
 اقلام همراه برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
 جنس بدنه PVC با رویه طرح چرم
 کد محصول intex 59421

استخر بادی گرد با طرح ستاره با طرح ستاره های رنگی و جذاب و دلنشین برای کودکان بالای 5 سال که ساخته شده که از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. استخری با ساختار چند طبقه ای بوده و دارای ظرفیت آب مطلوبی می باشد. این استخر بادی به دلیل داشتن وزن بسیار مناسب و قابل حمل و جا به جایی به هرمکانی می باشد. استخر بادی گرد با طرح ستاره از این استخر بادی گرد علاوه بر مصرف تفریحات آبی می توان به عنوان استخر توپ بادی نیزاستفاده نمود. استخر بادی به عنوان یکی از وسیله های سرگرمی بسیار مهیج می باشد که در فصل تابستان می توانید از آن به خوبی استفاده کنید. 

استفاده از محصول در فضای باز

شما می توانید حتی این استخر بادی را در سایه و فضای باز قرار دهید بدون اینکه نگران باشید که کودک شما گرما زده یا آفتاب سوخته خواهد شد . این ویژگی های بسیار خوب از استخر بادی گرد طرح ستاره یک استخر ایده آل برای بازی های شاد و مفرح کودکان را ساخته است. طراحی ستاره ای این استخر نیز بی شک جذابیت های بسزایی را به استخر بخشیده است.

طراحی جدید و زیبا

این استخر بادی با توجه به تنوعی که اینتکس برای تولید محصولات خود در نظر گرفته است، دارای طراحی گوناگون بوده و اینچنین شما می توانید با توجه به رده سنی کودکان و همچنین نوع طراحی و ظاهر استخر بادی خود، محصول بادی را خریداری کنید. این استخر بادی همانطور که از نام و تصاویر مرتبط با آن مشخص است، دارای طراحی ستاره ای می باشد که ساختار عروسکی و بادی محصول همچنین رنگ و طرح بدنه استخر، جلوه واقعی تر و جذاب تری را به استخر بادی بخشیده است.

شرکت سازنده این کالا

فروشگاه اینتکس با سابقه فعالیت بسیار بالا، در این راستا سعی کرده است تا با موجود کردن تنها محصولات بادی اورجینال و درجه یک، این اطمینان خاطر را به مشتریان خود بدهد تا بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. لذا در بسیاری از محصولات بادی فروشگاه اینتکس نام برند های معروف و معتبر به چشم می خورد که یکی از معروف ترین آن ها همین برند اینتکس می باشد که استخر بادی گرد با طرح ستاره نیز توسط همین شرکت تولید شده است. 

نحوه سفارش 

برای تعمیرات می توانید از برچسب های تعمیرات که فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد دیدن فرمایید و با خرید این محصول می توانید کودک خودتان را سرگرم کنید برای خرید این محصول می توانید با برقراری تماس با یکی از شماره های موجود در فروشگاه اینترنتی اینتکس محصول مورد نظر خودتان را خریداری کنید و آن را در درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...