استخر بادی کودک 2 متری بست وی

bestway 54005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک 2 متری بست وی طرح جدید با بدنه ای شیشه ای مانند دارای طراحی دو لایه و بسیار مقاوم . قابل استفاده توسط کودکان در سنین پایین . راه اندازی بسیار آسان با کمک انواع پمپ های باد . ساخته شده از لایه های پی وی سی در ضخامت های بالا . خرید ارزان قیمت استخر بادی کودک 2 متری بست وی از فروشگاه اینتکس سنتر ، از نمایندگی های معتبر فروش استخر بادی در ایران .

استخر بادی کودک 2 متری بست وی از جدید ترین استخر های بادی ساخته شده برند بست وی در سال 2022 بوده که کیفیت ساخت این محصول نسبت به مدل های پیشین بالا تر رفته و حتی ظاهر آن نیز تغییراتی داشته است . این استخر بادی دقیقا 2 متر طول دارد و عرض آن نیز 146 سانتی متر می باشد . این در حالی است که استخر بادی کودک عمقی 48 سانتی متری دارد که اگر 90 درصد آن با آب پر شود ، حدودا 40 سانتی متر عمق خواهد داشت که برای استفاده سنین بالای 3 سال مناسب خواهد بود . در رابطه با حجم بسته بندی که استخر بادی کودک 2 متری بست وی دارد ، می توان گفت که بسیار حجم کوچکی داشته و حتی این استخر وزن 3.3 کیلوگرمی دارد تا به راحتی بتوانید استخر بادی را در هر جایی برده و راه اندازی کنید . این استخر دارای طراحی دو لایه است و به خوبی می تواند وزن 450 لیتر آب را تحمل کند . این استخر را می توانید به کمک پمپ های باد نیز راه اندازی کنید . فروشگاه اینتکس سنتر به دلیل تولیدات موفق برند بست وی ، استخر بادی کودک 2 متری بست وی را نیز موجود کرده است تا شما مشتریان بتوانید به سادگی آن را سفارش دهید . برای استخر بادی کودک 2 متری بست وی همچنین دریچه تخلیه آب در نظر گرفته شد است .

 نوعخانگی
 طول200 سانتی متر
 عرض146 سانتی متر
 ارتفاع48 سانتی متر
 ظرفیت450 لیتر
 جنس بدنهپی وی سی طرح دار
 رده سنی +3 سال
 وزن  3.3 کیلوگرم
کد محصول Bestway 54005

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...