استخر بادی کودک گرد طرح آکواریومی

bestway 51028

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک گرد طرح آکواریومی از سری استخر های کم وزن و حجم بوده که از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و به راحتی جمع و کوچک می شود و فضای زیادی را اشغال نمی کند به همین علت در هنگام سفر نیز می توانید از آن استفاده کنید . سنتر اینتکس این محصول  با کیفیت را با ضمانت و 48 ساعت مهلت تست به هواداران خود عرضه می کند .

استخر بادی کودک گرد طرح آکواریومی یکی از زیبا ترین و با کیفیت ترین استخر های شرکت بست وی است که برای کودکان بالای 3 سال طراحی شده است . شکل و ارگونومی این محصول به شکل گرد است و ساختار بدنه آن به صورت سه طبقه است که هر کدام به صورت مجزا با دریچه های مختص به خود راه اندازی می شوند . در شکل ظاهری و طراحی این استخر بادی از اشکال مختلف ماهی و گیاهان دریایی استفاده شده تا با روحیه کودکان سازگاری داشته باشد و در نگاه اول مورد پسند آن ها واقع شود . جنس این محصول از وینیل بوده که یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین مواد اولیه برای تولید استخر بادی است . هم چنین در تولید آن از مواد غیر شیمیایی استفاده شده و هیچ گونه حساسیت پوستی برای کودک شما ایجاد نمی کند . وینیل بسیار مقاوم بوده و در برابر ضربه و فشار و نور خورشید دچار پوسیدگی و پارگی نمی شود و شکل و فرم خود را حفظ می کند . از مزایای این محصول می توان به کف غیر بادی آن اشاره کرد که سبب حفظ تعادل کودک در هنگام بازی می شود . در کنار این استخر بادی یک دفترچه راهنما برای مراقبت و استفاده صحیح از محصول را دریافت می کنید تا در صورت بروز مشکل و پارگی محصول با برچسب و جعبه تعمیراتی که در کنار محصول قرار دارد به راحتی و بدون اتلاف وقت و پرداخت هزینه های گزاف آن را ترمیم کنید . برای راه اندازی ان نیز به یک پمپ باد دستی یا برقی نیاز دارید تا در کمتر از 4 دقیقه آن را باد کند  برای خرید این محصول به سایت سنتر اینتکس مراجعه کنید و به صورت محصول را آنلاین سفارش خود را ثبت کنید و آن را در کمترین زمان درب منزل یا به صورت حضوری دریافت کنید .

 نوع خانگی , سفری
 ظرفیت 400 لیتر
 قطر 152 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 وزن 3.7 کیلو گرم
 جنس رویه وینیل با رویه طرح چرم
 جنس کف وینیل دو لایه
 سایر ویژگی ها ساختار دو لایه
 دارای عمق مناسب
 شناسه محصول bestway 51028

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...