استخر بادی کودک گرد شفاف

intex 59460NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
1,020,000
970,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک گرد شفاف محصولی جدید و سرگرم کننده، تولید شده از مرغوب ترین کیفیت و بدنه ای مقاوم، راه اندازی آسان و ارسال سریع به سراسر کشور

استخر بادی کودک گرد شفاف از محبوب ترین استخر های بادی از کمپانی بزرگ و نامدار اینتکس می باشد که قابل استفاده به عنوان استخر آب و استخر توپ، برای کودکان خردسال می باشد که به همین جهت و با دارا بودن کارایی، مورد توجه بسیاری از کودکان قرار گرفته و در مدت زمان اندکی به فروش فوق العاده ای دست یابد. این محصول زیبا دارای ساختاری گرد بوده و قسمت اصلی بدنه آن به دلیل شفاف بودن با پر شدن آب جلوه بسیار زیباتری به خود می گیرد. همچنین ساختار طبقه ای و یا لایه ای آن، باعث شده استحکام و پایداری آن تا حد ممکن افزایش یابد و در استفاده های طولانی مدت مانع از درد و خستگی کودک شود. بدنه این استخر بادی از ی وی سی شفاف و طرح دار در نظر گرفته شده است تا در برابر نور شدید خورشید دچار پوسیدگی نشود که علاوه بر این شرکت سازنده آن به دلیل برخورد پیوسته استخر با سطح زمین، کف این استخر بادی را به صورت چند لایه تولید کرده تا در حین استفاده دچار ساییدگی و پارگی نشود، اما با این حال در صورت آسیب دیدن بدنه، شما می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آسیب دیدگی های آن را به راحتی ترمیم و بازسازی کنید. برای تهیه استخر بادی می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از طریق فروشگاه اینتکس به همراه 48 ساعت ضمانت تست دریافت نمایید.

 نوع خانگی و سفری
 قطر 121 سانتی متر
 ارتفاع  29 سانتی متر
 ظرفیت آب 1 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC
 پمپ باد _
 وزن محصول  1 کیلو گرم
 برچسب تعمیر دارد
 کد محصول intex 59460NP

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...