استخر بادی کودک گرد با طرح کارتونی

bestway_91007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
1,070,000
1,048,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک گرد با طرح کارتونی ساختاری با دوام با طرحی فانتزی، کاملا با کیفیت و مقاوم، خریداری از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران

استخر بادی گرد کودک با طرح کارتونی از نمونه استخر های بادی طراحی شده با ابعاد کوچک، برای سنین کودکان می باشد تا اینچنین کودکان بتوانند با استفاده از آن، تفریحات دوست داشتنی و لذت بخش را برای خود رقم بزنند. استخر های بادی از سری محصولات آبی می باشند که به واسطه کارایی و استفاده آن ها قابل استفاده برای کودکان 2 الی 5 سال می باشد که می توانند ب وسیله آن محصولی سرگرم کننده و هیجان انگیز را در اختیار خود داشته باشند. همانطور که می دانید همه افراد در هنگام خرید به نکاتی مانند جنس، ظاهر، ساختار ارگونومی محصول، و جنس بدنه محصول توجه خواهند کرد. همچنین وزن و حجم بسته بندی این استخر بادی به گونه ای طراحی شده تا در هنگام استفاده و راه اندازی، فضایی زیادی را اشغال نخوهد کرد، اما ویژگی پرتابل بودن و امکان جمع آوری محصول به شما این اجازه را خواهد داد تا پس از استفاده به سادگی محصول را جمع آوری کنید و آن را در سفرهای خود نیز همراه داشته باشید. نکته دیگر و البته مهم در رابطه با استخر های بادی، می توان به جنس بدنه و کیفیت محصول اشاره کرد که این استخر نیز ساخته شده از بهترین نوع پلاستیک وینیل و یا همان PVC بهره برده که علاوه بر استحکام و ضخامت، بسیار مقاوم و با دوام در برابر فشار، سایش و پوسیدگی، دمای مختلف آب، نور خورشید و...  می باشد تا با خیالی آسوده بتوانید در تمامی محیط ها استفاده کنید. شما می توانید این کالا را به همراه ارزیابی سلامت و تست 48 ساعته از طریق فروشگاه مرکزی اینتکس خرید نمایید.

 نوع خانگی
 طول122 سانتی متر
 عرض 122 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 ظرفیت آب 140 لیتر
 جنس بدنهپی وی سی
 پمپ ندارد
 گارانتی 48 ساعت
 کد محصول bestway_91007

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...