استخر بادی کودک گرد با طرح میکی موس

bestway 91009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک گرد با طرح میکی موس یک محصولی  با کیفیت از شرکت bestway می باشد که با قیمت بسیار مناسب و ارزان در ایران فروشگاه عرضه می گردد .

استخر بادی کودک گرد با طرح میکی موس از سری استخر های طلقی مستحکم و منحصر به فرد محسوب می شود  که دارای شکل و ارگونومی گرد است و با ابعادی که دارد مناسب استفاده و تفریح کودک می باشد . جنس این استخر بادی از پلاستیک طلقی است که در برابر رطوبت و دماهای مختلف اب و هوا و نور خورشید ماندگار بوده و شکل و فرم خود را از دست نمی دهد . جنس کف آن نیز pvc دو لایه می باشد که موجب می شود کودک در هنگام زمین خوردن آسیبی نبیند و راحتی و آرامش را به کودک منتقل می کند . قابل توجه است که درون این استخر بادی از آب گرم نیز می توانید استفاده کنید چرا که درون آن از پلاستیک عایق شده و در دمای بالای آب دچار مشکل نمی شود . در طراحی بدنه این استخر بادی از شخصیت کارتونی میکسی موس که محبوب کودکان می باشد استفاده شده تا مورد پسند آن ها قرار بگیرد و با روحیه آن ها سازگاری داشته باشد . این محصول دارای وزن و حجم کمی بوده و زمانی که عاری از باد است فضای زیادی را اشغال نمی کند و در بسته بندی کوچکی جمع می شود به همین علت در زمان مسافرت نیز می توانید به همراه خود ببرید . برچسب و جعبه تعمیرات نیز در صورت تمایل برای شما ارسال می شود تا در زمان برخورد محصول با اجسام تیز یا سوراخ شدن در کوتاه ترین زمان آن را ترمیم کنید . برای سفارش این محصول به سایت سنتر اینتکس مراجعه کنید و به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید یا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید .

 نوع تفریحی
 ظرفیت 794 لیتر
 قطر 183 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 وزن 6 کیلوگرم
 جنس رویه طلق
 جنس کف pvc
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای بدنه طلقی نشکن
 دارای بدنه ای شفاف
 شناسه محصول bestway 91009

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...