استخر بادی کودک گرد با بدنه شفاف

bestway 51041

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک گرد با بدنه شفاف استخری بسیار زیبا با طرح و رنگ جدید نسبت به نسخه های قبلی خود می باشد که برای استفاده کودکان در سنین پایین ساخته شده است . این استخر بادی بدنه ای شفاف دارد که آن را منحصر به فرد کرده است . این محصول کاملا اصل و اورجینال بوده و شما می توانید آن را با قیمت ارزان از فروشگاه اینترنتی سنتر اینتکس خریداری کنید .

استخر بادی کودک گرد با بدنه شفاف و رنگ سبز روشن ، یک استخر زیبا و شیک برای کودکان است که طراحی بدنه خارجی استخر ، زیبایی آن را بسیار زیاد کرده است تا کودکان علاقه بسیاری به استفاده از استخر بادی کودک گرد با بدنه شفاف داشته باشند . البته کودکان تفریحات آبی را دوست دارند ، به ویژه که استخر های بادی ، محیطی ایمن تر را برای بازی آن ها فراهم خواهد کرد . استخر بادی کودک گرد با بدنه شفاف توسط شرکت بست وی به صورت سه لایه و گرد ساخته شده است که قطری 152 سانتی متری دارد که عمق آن همچنین 53 سانتی متر می باشد . این استخر در چند سایز ساخته شده است که در حال حاضر مدل کوچک تر را مشاهده می کنید که تقریبا یک متر و نیم قطر دارد . برای ساخت استخر بادی کودک گرد با بدنه شفاف از لایه های پی وی سی رنگی و شفاف استفاده شده است که برای زیبایی بیشتر ، بخش بیرونی استخر شفاف در نظر گرفته شده است . این لایه ها کاملا ضد آب هستند و یکی از بهترین مواد ها در تولید محصولات بادی به خصوص استخر های بادی می باشند که همواره با آب در تماس است . شما می توانید حتی استخر بادی کودک گرد با بدنه شفاف را از فروشگاه اینتکس سنتر برای کاربرد های دیگری همچون استفاده به عنوان استخر توپ بادی خریداری کنید .

 نوع خانگی و سفری
 قطر 152 سانتی متر
 ارتفاع 53 سانتی متر
 ظرفیت آب 445 لیتر
 اقلام همراه برچسب تعمیرات
 جنس بدنه پی وی سی رنگی و شفاف
 وزن 2.5
 گارانتی 48 ساعت
کد محصول Bestway 51041

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...