استخر بادی کودک گرد اینتکس طرح آکواریوم

intex 58480

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک گرد اینتکس طرح آکواریوم از جمله محصولات پرفروش برای کودکان بالای سه سال بوده که کودکان بسیاری را جذب خود می کند و  در بالاترین کیفیت تولید و با قیمتی مناسب از فروشگاه اینتکس امکان خریداری دارد .

استخر بادی کودک گرد اینتکس طرح آکواریوم از جمله محصولات گرد با بدنه آکواریوم شکل بوده که برای کودکان دو تا شش سال به تولید رسید . ساختار ظاهری این استخر بادی از سه لایه تشکیل شده که هریک به صورت مجزا از طریق دریچه بادی اختصاصی راه اندازی می شوند . بدنه این محصول کاملا متفاوت طراحی شد . جنس بدنه این استخر بادی شفاف بوده که طرح هایی از آکواریوم بر روی آن قابل مشاهده است . توجه داشته باشید که این شفافیت تاثیری بر روی استحکام بدنه و طول عمر محصول دارد . جنس بدنه محصول از نوعی بوده که تغییرات جوی آب و هوا تاثیری بر روی کیفیت آن نداشته به همین دلیل در تمام نقاط ایران قابل استفاده است . ب همین دلیل استفاده از آن در فضای باز مانعی ندارد . سهولت راه اندازی و سبکی وزن و داشتن ساک حمل و نقل محصول موجب شده تا همراه مناسبی برای کودکان در سفر باشد . جس کف محصول دولایه انتخاب شده تا کودکان در هنگام بازی نرمی و راحتی دلخواه خود را احساس کنند. ابعاد متعادل این استخر بادی موجب شده تا دو کودک نیز به طور همزمان در آن به بازی مشغول شوند . با مراجعه به فروشگاه اینتکس سنترمی توانید این استخر بادی را با تخفیفی بسیار مناسب خریداری کنید .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 318 لیتر
قطر 152 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
وزن 3.4 کیلوگرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ دارد
نوع پمپ دستی
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساختار دولایه
 دارای عمق مناسب
مناسب سنین زیر 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...