استخر بادی کودک گرد اینتکس

intex 57185

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
2,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک گرد اینتکس با ظاهری بسیار شیک و با کیفیت و قابل استفاده برای بزرگسالان قابل خرید از قروشگاه اینتکس ایران می باشد.

استخر بادی کودک گرد اینتکس یکی از نمونه های پرفروش بوده که در سال 2018 به بازار عرضه شد . این استخر بادی به دلیل کیفیت بالای بدنه وآب استحکام خود را از دست نمی دهد . به دلیل کیفیت بدنه و ابعاد تولیدی این محصول برای استفاده بزرگسالان نیز توصیه می شود . نوع استفاده این محصول تفریحی بوده و در شکلی گرد ساخته می شود . بدنه محصول سه لایه تولید می شود  تا در صورت  برخورد اجسام تیز و برنده آسیبی به آن وارد نشود . که ترکیبی از رنگ های طوسی و سفید و شفاف است. کف این استخر بادی جهت ایمنی کودکان و همچنین استفاده به عنوان نشیمنگاه به صورت دولایه و بادشو انتخاب می شود . تمام این موارد تاکیدی بر کیفیت محصول مدنظر می باشد . جهت سهولت استفاده از این استخر بادی در کف آن بخشی به عنوان دریچه تخلیه در نظر گرفته شده است . البته توجه داشته باشید که بدنه محصول با سه دریچه باد مجزا که به هر یک از سه طبقه آن متصل بوده راه اندازی می شود. سهولت راه اندازی موجب گردید که این محصول یک همراه مناسب در سفر برای خانواده باشد . با مراجعه به فروشگاه اینتکسمی توانید این محصول با کیفیت را تهیه کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن کالا خود را درب منزل تحویل بگیرید . 

نوعتفریحی
ظرفیت 880 لیتر
قطر 229 سانتی متر
ارتفاع 51 سانتی متر
وزن 7.5 کیلوگرم
جنس رویه PVC 
جنس بخش کناری PVC 
جنس کف PVC دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ---
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
دارای بدنه شفاف
ساختار حلقه ای سه طبقه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

استخر بادی کودک گرد اینتکس با بدنه نقره ای از سری محصولات جدی و با کیفیت شرکت اینتکس بوده که به دلیل طراحی و ابعاد مناسب آن قابل استفاده برای هر گروه سنی می باشد . جنس بدنه آن از وینیل در نظر گرفته شده که علاوه بر زیبایی ، دارای استحکام بالایی می باشد . همچنین وزن آن بسیار کم بوده و شما قادر خواهید بود آن را به راحتی حمل نموده و در محل دلخواه ازآن استفاده نمایید . در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید استخر بادی کودک همراهی می کنیم...

طراحی و آرگونومی ساخت

در هنگام خریداری یک محصول ، در وهله اول طراحی و ظاهر آن موجب جلب توجه ما می شود . زیرا طراحی تاثیر مستقیمی بر فضای اشغالی توسط محصول دارد . این استخر بادی به صورت دایره شکل طراحی شده که از روی هم قرار گرفتن سه قسمت تشکیل شده است . رویه ی آن به رنگ نقره ای باشد که از زیبایی بالایی برخوردار بوده و با ترکیب رنگ سفید برای داخل آن قادر است تا نظر هر بیننده ای را به خود جلب نماید . همچنین ما می توانید علاوه بر استخر آب از آن به عنوان استخر توپ برای کودکان خود بهره گرفته و فضایی شاد و مفرح برای آن ها ایجاد نمایید . این محصول به گونه ای طراحی شده که با انواع پمپ های بادی قابل راه اندازی می باشد و شما می توانید به سرعت آن را راه اندازی نموده و از آن لذت ببرید .

جنس بدنه

یکی از نکات حائز اهمیت در خریداری یک محصول ، توجه به جنس و کیفیت آن می باشد. زیرا این موضوع مستقیما بر طول عمر ان تاثیر داشته و تعیین کننده دوام آن می باشد . رویه این محصول از وینیل طرح چرم در نظر گرفته شده که دارای مقاومت بالایی بوده و به سادگی آسیب نمی پذیرد . در بخش کناری از وینیل رنگی استفاده شده که به جهت ضخامت بالا در برابر نور خورشید مقاوم بوده و دچار پوسیدگی نخواهد شد . قسمت زیرین آن نیز از وینیل دولایه بادی تهیه شده که از استقامت بالایی برخوردار است و می تواند وزن بالایی را تحمل نماید .همچنین در حین جابه جایی دچار ساییدگی نخواهد شد . 

ابعاد و وزن

از دیگر ویزگی های یک کالای مرغوب می توان به ابعاد و وزن مناسب آن اشاره نمود . این استخر بادی با قطر 229 سانتی متر و ارتفاع 51 سانتی متر دارای حجم و اندازه مطلوبی می باشد که این امکان را فراهم می آورد که تمامی گروه های سنی بتوانند از آن استفاده نمایند . همچنین این ابعاد موجب شده که شما بتوانید آن را در حیاط منزل و هر محل دیگری مورد استفاده قرار دهید زیرا فضای چندان زیادی را اشغال نخواهد کرد . وزن این محصول  7.6 کیلو گرم بوده که برای یک استخر بادی با کیفیت مطلوب به نظر می رسد . این ویژگی به حمل آسان آن کمک نموده و شما قادر خواهید بود آن را به راحتی جا به جا نمایید . ظرفیت ان نیز 880 لیتر است که برای این استخر بادی ایده آل می باشد .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

با توجه به جنس بدنه این محصول می توان دریافت که از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به آسانی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . اما علاوه ب کیفیتی که تولیدکنندگان برای محصول در نظر می گیرند ، نحوه مراقبت ما نیز تاثیر بسزایی بر طول عمر آن خواهد داشت . به همین منظور فقط کافیست با دور نگه داشتن این استخر بادی از حرارت بالا و اشیاء نوک تیز آن را برای مدت زمان بیشتری در اختیار داشته باشید . قابل ذکر است که در هنگام خریداری این محصول شرکت اینتکس برچسب تعمیرات نیز در اختیار شما قرار می دهد که در صورت بروز بریدگی در این محصول می توانید آن را تعمیر نمایید .  

جمع بندی

استخر بادی کودک با بدنه نقره ای به گونه ای طراحی شده که است که مناسب هر گروه سنی می باشد و با توجه به وزن کم آن می توانید به سادگی آن را حمل و جا به جا نمایید . این محصول با رویه ای از جنس وینیل در برابر ساییدگی و پوسیدگی بسیار مقاوم بوده و با توجه به رنگ زیبای خود توانسته توجه افراد بسیاری را به خود جلب نماید . شما می توانید برای تهیه این محصول با قیمتی مناسب با مراجعه به سایت فروشگاه اینتکس آن را درب منزل تحویل بگیرید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...