استخر بادی کودک کوچک اینتکس

intex 59409NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک کوچک اینتکس یکی از محصولات جذاب این کمپانی برای کودکان و خردسالان بوده که کیفیت بسیار بالا و قیمتی مقرون به صرفه دارد . فروشگاه اینتکس ایران اماده ارائه این محصول جدید می باشد.

استخر بادی کودک کوچک اینتکس یکی از محصولات با کیفیت این شرکت بوده که به دلیل عمق کم آن برای استفاده خردسالان نیز مناسب می باشد . ساختار ظاهری این استخر بادی گرد انتخاب گردید . بدنه محصول از دو طبقه تشکیل شده که از طریق دریچه های مجزای باد راه اندازی می شود . بدنه این استخر بادی به طور کاملا یک دست زرد انتخاب شده که محبوب کودکان می باشد . کف این استخر بادی آبی رنگ می باشد . برای هماهنگی با روحیات کودکان و خردسالان کف این استخر بادی طرح های بسیار زیبایی از فضای زیر آب موجود است . کیفیت بدنه محصول به نوعی انتخاب شده که در برابر شرایط جوی و دماهای متفاوت آب بسیار مقاوم بماند . این کیفیت بالا موجب می شود که در فضای باز نیز این استخر بادی قابل استفاده باشد .  این استخر بادی دارای جعبه تعمیرات ,ساک جهت حمل و نقل سریع و آسان و پمپ باد می باشد . توجه داشته باشید به دلیل ابعاد کم این استخر بادی شما می توانید در منزل به عنوان وان کودک نیز از آن استفاده کنید . این محصول با کیفیت با ارزان ترین قیمت در فروشگاه اینتکس ایران قابل تهیه است. تا شما تجربه استفاده یک محصول ماندگار را داشته باشید .

 نوع گرد
 قطر 61 سانتي متر
 ارتفاع 15 سانتي متر
 ظرفیت 15 لیتر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه طرح دار
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی ساخت دو طبقه ای
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 ابعاد بسته بندی: 1 * 25 * 25 سانتی متر
 اقلام همراه

استخر بادی کودک کوچک اینتکس با طراحی بسیار زیبا تولید شده است که این طراحی دوست داشتنی می تواند برای بازی ها و تفریحات آبی کودکان بسیار کاربردی و محبوب باشد ، استخر های بادی همانطور که از نامشان مشخص است ، استخر هایی هستند که به صورت بادی طراحی شده اند ، از این رو پس از راه اندازی محصول ، می توانید با ریختن آب به درون آن ، استخری دوست داشتنی را برای بازی های کودکان خود ایجاد کنید .

این استخر با توجه به ابعاد کوچکی که دارد مناسب برای کودکان بوده و می تواند فضای ایمن برای بازی آن ها ایجاد کند . در بخش توضیحات به ویژگی های استخر بادی طرح دار کودک پرداخته و به موارد مهمی پرداخته شد ، در این بخش نیز به صورت جامع به بررسی موارد دیگری همچون برند تولیدی استخر بادی طرح دار کودک ، راهنمای خرید استخر بادی ، نگهداری و تعمیرات این محصولات بادی بپردازیم .

برند تولیدی استخر بادی اینتکس

شرکت های زیادی هستند که در زمینه تولید و فروش استخر بادی فعالیت دارند ، اما شرکت های انگشت شماری در دنیا وجود دارند که به صورت تخصصی اقدام به تولید محصولات بادی همچون استخر بادی با کیفیت بسیار بالا دارند که این محبوبیت و معروفیت آن ها نیز به دلیل تولیدات موفق آن ها و استفاده از اجناس درجه یک برای تولید محصولات بادی می باشد .

در بخش توضیحات ، در رابطه با جنس استخر بادی طرح دار کودک توضیحاتی ارائه گردید که به کیفیت بالای این محصول پی بردید ، این جنس توسط شرکت بزرگ اینتکس مورد استفاده قرار گرفته است تا استخر بادی طرح دار کودک تولید و به بازار عرضه گردد . اینتکس همواره به عنوان برترین تولید کننده محصولات بادی در دنیا شناخته می شود که هر ساله استخر های بسیار زیبا و کاربردی را تولید می کند .

در خرید استخر بادی به چه نکاتی توجه داشته باشیم ؟

نکاتی را بایستی در هنگام خرید استخر بادی توجه داشته باشید که با در نظر داشتن آن ها می توانید به مراتب خرید عالی را داشته باشید . یکی از این نکات رده سنی استخر بادی می باشد ، هر استخری بر اساس ابعاد و ساختاری که دارد ، توسط شرکت سازنده برای رده سنی خاصی مورد استفاده قرار می گیرد ، از این رو شما بایستی به این نکته توجه داشته باشید و حتما به ابعاد استخر نیز توجه لازم را داشته باشید .

این استخر با توجه به قطر 61 سانتی متری و در کنار عمق 15 سانتی متری که دارد ، مناسب برای رده سنی 4 سال به پایین است . اگر چه شما قصد دارید که برای سنین بالاتر از استخر استفاده کنید ، بهتر است مدل های دیگری را انتخاب کنید که تنوع آن ها نیز در فروشگاه اینتکس بسیار بالاست . این ابعاد کوچک به شما می تواند حتی اجازه دهد تا از استخر بادی طرح دار کودک به عنوان یک وان بادی استفاده کنید . چرا که می توانید از این استخر در داخل حمام استفاده کنید زیرا ابعاد کوچکی دارد . 

توصیه های مهم در نگهداری و استفاده از استخر بادی

در هنگام استفاده از استخر های بادی نیاز است تا به یک سری از نکات بسیار مهم در هنگام استفاده و مراقبت از این محصولات بادی دقت داشته باشید تا امکان آسیب دیدن آن ها را به حداقل برسانید . از جمله این موارد می توان به عدم باد کردن بسیار زیاد بدنه اشاره کرد به خصوص در استخر های بادی که پس از راه اندازی و باد کردن ، فشاری از سوی باد به بدنه وارد می شود که در صورت زیاد بودن باد و اضافه شدن آب به داخل استخر این فشار بیشتر شده و می تواند به استخر بادی آسیب وارد کند . نکته دیگری نیز این است که زمانی که استخر را پر کرده اید ، آن را بلند نکنید زیرا کشیدگی حاصل از اینکار می تواند سبب آسیب دیدن استخر بادی شود .

جابجایی و کشیدن بر روی زمین نیز بدون شک خطر آسیب دیدن را افزایش خواهد داد به همین دلیل نیز توصیه اصلی است که قبل از پر کردن استخر جای آن را کامل مشخص کنید . همچنین برای جلوگیری از ساییدگی و همچنین آسیب رسیدن به استخر بادی از سوی سنگ ریزه های جامانده بر روی زمین می تواند به آن آسیب وارد کند . نکته دیگری عدم برخورد اجسام تیز و برنده با بدنه است . این در حالی است که نور افتاب و رطوبت به بدنه استخر اسیبی نخواهد رساند حتی در صورت استفاده مداوم .

تعمیر استخر بادی آسیب دیده در خانه

با توجه به امکان آسیب دیدگی استخر های بادی به صورت سهوی ، شرکت های سازنده این محصولات ، همچون اینتکس برچسب های تعمیراتی را به بازار عرضه کرده اند که می توانید با استفاده از آن به خوبی استخر بادی خود را تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید . این برچسب ها هم جنس با بدنه استخر بوده و به خوبی می توانید با استفاده از آن ها درز ها و سوراخ های ایجاد شده را ترمیم کنید .

شما برای تعمیر استخر بادی آسیب دیده در خانه تنها برچسبی را برداشته و به مقدار لازم برش دهید ، سپس آغشته به چسب مخصوص کرده و سپس به بدنه و محل آسیب دیده بچسبانید ، همچنین پس از چسباندن محل آسیب دیده را برای مدت طولانی تحت فشار قرار دهید تا به خوبی خشک شود . بهتر است که اینکار را به وسیله وزنه یا سنگ به مدت 24 ساعت انجام دهید .

 سخن پایانی 

با توجه به موارد اشاره شده و همچنین ویژگی ها و خصوصیات استخر بادی طرح دار کودک ، بیش از پیش با ویژگی ها و خصوصیات این محصولات آشنا شدید ، شما می توانید استخر بادی طرح دار کودک را با قیمت بسیار ارزان از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . شما عزیزان می توانید خرید های خود را به صورت حضوری و با مراجعه به دفاتر فروشگاه  اینتکس انجام دهید ، همچنین می توانید از شهر های دیگر به صورت تلفنی و اینترنتی خرید های خود را انجام دهید و محصول خریداری شده خود را در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرید 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...