استخر بادی کودک کارتونی

44111

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
1,050,000
980,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک کارتونی محصولی جدید و فانتزی، که به دلیل دوام و کیفیت بالا قابل استفده در محیط های باز، همراه با قیمتی ارزان و ضمانت تست 48 ساعته در نمایندگی اینتکس

استخر بادی کودک کارتونی یک پیشنهاد بی نظیر و در عین حال جذاب برای کودکان بالای 3 سال تولید شده تا بازی و تفریح متفاوتی را تجبه کنند که کمپانی اینتکس به بهره گیری از بهترین نوع طراحی و ساختار خود توانسته محصولی محبوب با ظاهری متفاومت و دوستداشتنی را عرضه به بازار جهانی ایران کند. در ابتدا لازم به ذکر است که این محصول با ارگونومی و ساختار گردی که دارا می باشد میتوان از آن به عنوان استخر توپ برای شادی و سرگرمی فرزندان خود بهره گیرید. در همین راستا باید عنوان کرد که ساختار اصلی این محصول به صورت سه لایه شکل گرفته است که هر یک از این لایه ها از نظر ابعاد و حجم باد برابر با بقیه حلقه ها می باشد. همچنین از دیگر خصوصیات این محصول بادی می توان به طرح و رنگ بندی آن اشاره کرد که با طرح انیمیشن محبوب و دوستداشتنی پو به رنگ آبی روشن ساخته شده که از دیگر دلایل فروش بالای این استخر بادی به شمار می رود. جنس بدنه در اینگونه از محصولات بادی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد چرا که از این کالا به دلیل قرار گیری در فضاهای باز باید از مقاومت و کیفیت قابل قبولی در برابر عوامل محیطی برخوردار باشند. بنابراین شرکت اینتکس برای دوام این استخر بادی از جنس PVC با روکش طرح چرم و ضخیم بهره گرفته شده که مقاومت بالایی در برابر دما و فشار آب، نور آفتاب و همچنین شرایط آب و هوای متغیر از خود نشان می دهد. لازم به ذکر است تمام قسمت های این استخر بادی به ساده ترین روش ممکن، تنها با یک پمپ باد دستی و مخصوص در سریع ترین زمان قابل راه اندازی خواهد بود. هم اکنون اگر قصد خرید این کالای با کیفیت و ارزان را دارید می توانید با مراجعه به سایت اینتکس محصول خود را انتخاب کرده و در سبد خرید خود قرار دهید تا در مدت زمان کوتاهی درب منزل دریافت نمایید.

 نوع خانگی
 قطر 122 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 ظرفیت آب 150 لیتر
 جنس بدنه پی وی سی
 پمپ __
 برچسب تعمیر دارد
 گارانتی 48 ساعت
 کد محصول 44111

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...