استخر بادی کودک و نوجوان 5 ضلعی

jilong 17222

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
1,980,000
1,880,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک و نوجوان 5 ضلعی متفاوت و دوستداشتنی، با دوام و مقاوم، ارزان و مقرون به صرفه، برای سنین کودک و نوجوان، دارای خدمات پس از فروش و ضمانت تست

استخر بادی کودک و نوجوان 5 ضلعی با طرحی کاملا مدرن و نوین، برای کودکان و همچنین نوجوانان به منظور استفاده در فصول گرم سال، آب تنی و سرگرمی های آبی،  با بهترین قیمت و کیفیت عرضه بازار جهانی ایران شده است. طراحی و ساخت بدنه این استخر بادی همانطور که در عنوان آن نیز اشاره شده، به صورت 5 ضلعی و طبقه ای بوده بخش کف آن به شکل ساده همراه با یک دریچه مخصوص تخلیه آب، برای خروج آب تعبیه شده تا به راحتی آب درون مخزن را خالی نمایید. لازم به ذکر است هر لایه از ساختار دیواره بدنه این استخر دارای یک دریچه باد مجزا می باشد که کافیست با تهیه یک پمپ باد دستی اقدام به پر کردن هوای درون آن کنید و سپس مورد استفاده قرار دهید. ابعاد این استخر بادی به گونه ای طراحی شده تا کودک در هنگام استفاده بستری بزرگ و جاداری را داشته باشد تا به راحتی به بازی و سرگرمی های خود بپردازد، علاوه بر این داشتن وزن سبک محصول باعث شده تا به آسانی آن را جمع و جا به جا نمایید. همانطور که همه افراد در زمان خرید پس از شکل ظاهری محصول، به آن توجه خواهند داشت مرتبط با جنس و کیفیت بدنه استخر می باشد که تاثیر بسزایی در دوام و ماندگاری کالا خواهد داشت. بنابراین این استخر بادی، ساخته شده از بهترین جنس پلاستیک PVC با رویه طرح چرم بوده که این نوع جنس در برابر دمای آب و قرار گرفتن در معرض نور و گرمای خورشید از مقاومت بالایی برخوردار بوده، تا با خیالی آسوده از این استخر در فضای باز نیز استفاده کنید. همچنین در صورت آسیب دیدن هر نقطه از بدنه، یک بسته چسب مخصوص برای تعمیر قسمت آسیب دیده عرضه خواهد شد تا مجدد مورد استفاده قرار دهید. اگر قصد خرید این استخر بادی را دارید می توانید با قیمتی مناسب و گارانتی تست از نمایندگی سنتر اینتکس اقدام به خرید کنید. 

 نوع خانگی _ تفریحی
 طول 200 سانتی متر
 عرض 195 سانتی متر
 ارتفاع 47 سانتی متر
 ظرفیت آب 447 لیتر
 جنس بدنه PVC 
 پمپ  _
 وزن 3.2 کیلو گرم
 کد محصول jilong 17222

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...